ویژه برنامه‌های شعبانیه آستان حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد

ویژه برنامه‌های سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین(ع) و همچنین ولادت قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العبّاس(ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد.

 به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تهران به نقل از اداره کل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام، خدمتگزاران این آستان مقدس در هفته پیش رو با تدارک جشن‌ها و ویژه برنامه‌های باشکوهی در ایام میلاد حضرت باعبدالله الحسین(ع) و قمربنی هاشم(ع) و حضرت امام زین العابدین(ع) آماده میزبانی از زائران کربلای ایران اسلامی، حرم حضرت سیدالکریم(ع) هستند که در این راستا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با تمام توان و ظرفیت در این ایام پذیرای محبین اهل بیت(ع) خواهد بود.

ویژه برنامه ظهر ولادت حضرت امام حسین(ع) سه‌شنبه 24 بهمن ماه پس‌از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا میلانی‌نژاد و مدیحه سرایی حاج سید علی سادات رضوی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برپا می‌شود.

مراسم جشن شب میلاد حضرت اباالفضل العباس(ع) سه‌شنبه 24 بهمن ماه بعداز نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره)، با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلیرضا تراشیون و مدیحه سرایی و قرائت دعای توسل با نوای حاج حمید رمضانپور برگزار و همچنین ویژه برنامه ظهر میلاد حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارشنبه 25 بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلامسیدعباس موسوی مطلق و مدیحه سرایی حاج ابوالفضل مشکینی بعداز نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

 


برگزاری مراسم شب میلاد باسعادت حضرت امام سجاد(ع)، چهارشنبه 25 بهمن ماه بعداز نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام محسن تاج لنگرودی و مدیحه سرایی کربلایی وحید یوسفی و مراسم ظهر ولادت آن امام همام پنج‌شنبه 26 بهمن ماه پس‌از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام حسین اکبری و مدیحه سرایی حاج مهدی خادم از ویژه برنامه‌های این آستان مقدس در ایام فرخنده ماه شعبان است.

همچنین در ویژه برنامه شام ولادت حضرت زین‌العابدین(ع) مصادف با پنج شنبه 26 بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حجت الاسلام سیدجواد بهشتی به تفسیر قرآن کریم و ایراد سخنرانی و حاج علی مهدوی‌نژاد به قرائت دعای کمیل خواهند پرداخت و ویژه برنامه‌های سلسله جلسات فقه زندگی توسط حجت الاسلام و المسلمین فلاح‌زاده پس از قرائت دعای کمیل، محفل انس با قرآن کریم از ساعت 21 با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور و قرائت دعای کمیل نیمه شب با نوای حاج منصور ارضی از 2 ساعت قبل از نماز صبح در مسجد جامع حرم مطهر پایان بخش این برنامه‌ها در این شب خواهد بود.

گفتنی است، ویژه برنامه قرائت دعای ندبه این هفته حرم مطهر از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر و قرائت دعا توسط حاج احمد زین العابدین فرد برگزار خواهد شد و این برنامه به روی آنتن زنده شبکه یک سیما می‌رود.

در پی این مراسمات امشب در شب ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بعداز نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره)، مراسم جشن میلاد آن حضرت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی و مدیحه سرایی حاج احمد شربیانی برگزار شد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه