تابستانی سخت در انتظار برق یزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: کاهش بارندگی‌ها و افزایش دما بیانگر تابستان سخت برای صنعت برق است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یزد، علی جم در نشست شورای معاونین و مدیران با تاکید بر برنامه ریزی برای مدیریت بار شبکه در فصل تابستان از هم اکنون اظهار کرد: کاهش ۹۰ درصدی بار صنایع و اطلاع رسانی به شهرک صنعتی و صنایع آن جهت آمادگی برای کاهش یک روز در هفته باید در برنامه قرار داده شود.

وی افزود: متاسفانه برخی واحد‌های تجاری با استفاده از روشنایی‌های غیرمتعارف، استفاده بی رویه از انرژی را در ذهن مردم تداعی کرده و موضوع مصرف بهینه برق را نادیده و مورد بی توجهی قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با تاکید بر سرعت بخشیدن به نصب لوازم اندازه گیری هوشمند به خصوص برای واحد‌های تجاری پرمصرف تصریح کرد: ارزیابی کنترل پذیری لوازم اندازه گیری بخش کشاورزی با برگزاری مانور انجام شود و از هم اکنون موضوع همکاری مشترکین کشاورزی برای پیک بار در دستور کار مدیریت‌های برق قرار گیرد.

جم از برگزارکنندگان اجرای موفق مانور کشوری بحران در هفته نخست بهمن ماه قدردانی کرد و گفت: بهره برداران مدیریت‌های برق، تمهیدات لازم برای تامین برق پایدار و تامین روشنایی مطلوب مراکز اخذ رای در انتخابات پیش رو را داشته باشند.

پایان پیام/د

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه