«خانه ملت» به شبهات انتخاباتی مخاطبان پاسخ می‌دهد

برنامه رادیویی «خانه ملت» اهداف و عملکرد تشکیل مجلس شورای اسلامی را بازگو می‌کند. این برنامه با هدف بررسی جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 18:30 به روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، ویژه برنامه انتخاباتی «خانه ملت» با هدف بررسی جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 18:30 روی آنتن رادیو معارف می‌رود. روح‌الله اسماعیلی، تهیه‌کننده برنامه رادیویی برنامه خانه ملت در این باره گفت: برنامه رادیویی خانه ملت ضمن تشریح وظایف مجلس شورای اسلامی کارکردهای مجلس را واکاوی کرده و اهداف آن را به سمع شنوندگان رادیو معارف می‌رساند.

وی افزود: کارشناس این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقرزاده، عضو هئیت علمی موسسه حضرت امام خمینی (ره) است. او از چهره‌های شناخته ‌شده در حوزه سیاسی و رسانه است و با اشرافی که کارشناس برنامه به مباحث سیاسی روز کشور دارد، به محتوای برنامه غنا بخشیده و با بازخوردی که از مخاطبان برنامه دریافت کردیم، مباحث این برنامه در زمینه آگاهی‌بخشی توانسته نظر مخاطبان را جلب کند.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی خانه ملت در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت و شور و نشاط انتخاباتی و تاثیری که برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بر روی مخاطب دارد، گفت: در این برنامه می‌کوشیم از مباحث کارشناسی نهایت بهره را ببریم. 

اسماعیلی افزود: در خانه ملت به خواسته‌ها و شبهاتی که در ذهن مخاطب به واسطه هجوم بی‌وقفه فضای مجازی ایجاد شده، پاسخ می‌دهیم و با دنبال کردن موضوعات مهم روز کشور شاهد مشارکت فعال شنوندگان هستیم. 

وی ادامه داد: اعتقاد دارم اگرشنونده دغدغه‌های مردم باشیم، می توانیم اعتمادسازی کرده و دیگر شاهد هجوم بی امان فضای مجازی نباشیم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه