پنل خورشیدی با تسهیلات کم بهره به زنان سرپرست خانوار شیروان واگذار شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر لوجلی گفت: طرح پنل‌های خورشیدی با تسهیلات کم بهره و بازده ضمانتی توسط این نهاد برای زنان سرپرست خانوار لوجلی در نظر گرفته شده است.

رضا قربانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر لوجلی در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در شیروان اظهار کرد: طرح پنل خورشیدی یا نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس ۵ کیلو واتی که توسط کمیته امداد این شهر جهت زنان مددجوی سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است، جهت توانمند سازی و اقتصاد پایدار این خانواده‌ها بسیار مفید است.

وی با اشاره به اینکه این نیروگاه‌های مقیاس کوچک از طریق ۱۳ پنل، انرژی خورشیدی را به برق تبدیل کرده و وارد مدار می‌کند گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده ۱۵۰ میلیون تومان است که پس از بازدید و تأیید منزل مددجو پرونده به بانک ارسال شده و پس از اخذ وام شرکت طرف قرارداد پنل‌ها را نصب کرده سپس برق وارد مدار شبکه سراسری خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لوجلی افزود: طرح نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک در هر دوره مبلغی بالغ بر ۵ میلیون تومان درآمد پایدار برای خانواده تحت پوشش به ارمغان آورده و موجب توانمند سازی آنها می‌گردد.

قربانی در انتها ابراز کرد: این طرح شامل سالمندان قادر به فعالیت نیز شده و علاوه بر درآمدزایی برای مددجویان به پایداری شبکه برق استان نیز کمک شایانی می‌کند.

پایان پیام/ و

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه