مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: ایران قوی از دل مدرسه قوی ساخته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه ایران قوی از دل مدرسه قوی ساخته می‌شود، گفت: شاخصه‌های اصلی این مدرسه همان شاخصه ایمانی و اعتقادی ما است که موجب پرورش یک جوان متعهد انقلابی و مؤمن می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در آیین اعزام کاروان تجهیزات بهداشتی به مدارس این استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و توفیق بهره‌مندی از فضیلت سه‌ ماه پرخیر و برکت رجب، شعبان و رمضان، از حضور پرشور و حماسه‌ساز جامعه نخبگانی آموزش و پرورش استان سمنان در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن قدردانی و اظهار کرد: سرزمین کفر روزبه‌روز شاهد افول و سقوط خود است و سزای خوی درندگی خود را در آینده‌ای نزدیک خواهد دید.

وی افزود: ایران امروز، قله‌های پیشرفت و توسعه را فتح کرده و جزو کشورهای اول دنیا شده که این موضوع برای ابرقدرت‌ها و نظریه‌پردازان مستکبر، ناخوشایند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه ایران قوی از دل مدرسه قوی ساخته می‌شود، گفت: شاخصه‌های اصلی این مدرسه همان شاخصه ایمانی و اعتقادی ما است که موجب پرورش یک جوان متعهد انقلابی و مؤمن می‌شود.

وزیری ادامه داد: ما مفتخریم که نسل ما در واقع نسل سلیمانی‌ها، حججی‌ها و شهید فهمیده‌ها است و به فرموده مقام معظم رهبری، نسبت به قشر نوجوان و جوان ایرانی، بسیار خوش‌بین هستیم و معتقدیم که آنها می‌توانند صاحبان اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی یادآور شد: افتخار ما این است که در چنین نظامی بتوانیم برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان میهن اسلامی خدمت کنیم و با حضور خود در ۱۱ اسفندماه سال جاری پای صندوق‌های رأی، تکمیل‌کننده این مسیر آرمانی باشیم و برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ایران بیفزاییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که آنها همچنان محکم و استوار پای نظام هستند و تمام تلاش ما هم این است که در مدرسه انقلاب اسلامی، دانش‌آموزانی پرورش دهیم که مؤمن، متعهد، انقلابی و پای کار نظام باشند.

وزیری از معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت استان سمنان برای اعزام کاروان تجهیزات بهداشتی به مدارس و توجه به تمام ساحت‌های تربیتی به‌ویژه ساحت زیستی و تربیت‌بدنی، قدردانی و تأکید کرد: امید است که کاروان اقلام بهداشتی به مصداق النظافة من الایمان، سرلوحه کار ما باشد و با ارسال این‌گونه تجهیزات، شاهد مدرسه تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه