اعزام کاروان تجهیزات بهداشتی به مدارس استان سمنان

کاروان تجهیزات بهداشتی با اعتبار پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به مدارس استان سمنان اعزام شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، آیین اعزام کاروان تجهیزات بهداشتی به همت معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از اعضای شورای معاونان و رؤسای ادارات به مدارس این استان برگزار شد.

محمدرضا حسینی، معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان در این زمینه اظهار کرد: این اقدام در راستای شعار سال تحصیلی «ایران قوی- مدرسه قوی» با رویکرد ارتقا، بهبود و کیفیت‌بخشی وضع بهداشت محیط مدارس و پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار با هدف تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه به‌ویژه در مدارس استان اجرایی شد.

وی افزود: کاروان توزیع تجهیزات بهداشتی مدارس استان سمنان شامل اقلام بهداشتی ازجمله یک‌هزار و ۲۵۰ گالن مایع دستشویی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۵۲۰ میلیون ریال است و با عنایت به نیازسنجی صورت‌گرفته در بازدیدهای مدارس شهرستان و مناطق ۱۱ گانه استان به‌منظور بهسازی و تعمیرات جزئی سرویس‌های بهداشتی، شیرآلات، روشویی و آبخوری و رفع نواقص ایمنی مدارس نیز اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تخصیص داده شد.

حسینی تأکید کرد: تجهیزات بهداشتی در تمامی مدارس و همه دوره‌های تحصیلی با اولویت مناطق کم‌برخوردار و روستایی، مدارس شبانه‌روزی، مدارس استثنایی و سالن‌های ورزشی توزیع می‌شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه