آزادی 10 زندانی همزمان با دهه فجر در استان مرکزی

مدیرنمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی از آزادی 10 زندانی غیر عمد به مناسبت دهه فجر خبر داد.

محمدحسن حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در اراک اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام ماه مبارک دهه فجر 10 نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان مرکزی به همت ستاد مردمی دیه استان با مشارکت خوب خیرین  قید بند رهایی یافتند.   

وی تصریح کرد: در این ایام 10 نفر از محکومین جرایم غیرعمد از زندانهای استان مرکزی آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که  مبلغ کل بدهی این محکومین 61 میلیارد و 415 میلیون و 95 هزار و 728 ریال بوده است. 

مدیرنمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی افزود: مبلغ کل بدهی این محکومین 366 میلیارد و 885 میلیون ریال بوده که 55 میلیون ریال از محل گذشت شاکی، 641 میلیون ریال آورده مددجویان و 50 میلیارد ریال از محل پذیرش اعسار تامین شده است.

 وی پرداختی از سوی ستاد دیه استان و کشور را 4 میلیارد و 361 میلیون ریال و پرداختی از محل پذیرش وام از بانک‌های عامل را 6 میلیارد و 590 میلیون ریال برشمرد.

به گفته وی شماره حساب‌های ستاد دیه به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

پایان پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه