پلی که شهرداری سرخرود به سوی آبادانی می‌برد

شهردار سرخرود از کلنگ‌زنی طرح پل عابر پیاده و فضای تجاری مارینای قو در دهانه رودخانه هراز خبر داد و گفت: این پل با هدف تردد دوطرفه عابر پیاده و ماشین‌های امدادی احداث می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان محمودآباد، محسن کبود فیروزجایی با بیان اینکه کلنگ پل قو در ساحل سرخرود طی بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به زمین زده شد، اظهار کرد: هزینه احداث این پل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شده که هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آن برعهده سرمایه‌گذار و ۸۰۰ میلیارد ریال مربوط به آورده شهرداری به عنوان سرمایه‌پذیر زمین به همراه مجوزها است.

وی افزود: محل اجرای فضاهای تجاری مارینا قوی سرخرود و پل قو در دهانه رودخانه هراز و در کنار دریا است که مسیر پیاده‌روی سلامت را به هم متصل می‌کند.

شهردار سرخرود ادامه داد: طول این پل ۶۰ متر با ارتفاع ۸ متر از بالاترین تراز آب رودخانه در ماه‌های پر آب سال و عرض آن ۱۰ متر بدون هیچ گونه ستونی در عرض رودخانه پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: این پل با هدف تردد دوطرفه عابر پیاده و ماشین‌های امدادی احداث می‌شود.

محسن کبود گفت: فضای تجاری یک‌هزار متر مربعی در زمین رمپ‌های دو طرف پل ساخته خواهد شد و قریب به ۵۰ قایق تفریحی نیز در دو طرف رودخانه فضاسازی می‌شود.

پایان پیام /م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه