جذب 350 عضو هیات علمی در دانشگاه شهرکرد بعد از انقلاب

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون 350 استاد به عنوان عضو هیات علمی در این دانشگاه جذب شده‌‌اند.

یاسر پیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در شهرکرد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه شهرکرد در زمینه جذب هیات علمی، گفت: تا سال ۱۳۵۹ تعدادی اعضای هیات علمی این دانشگاه به صورت تمام وقت صفر بود اما بعد از انقلاب اسلامی تا کنون ۳۵۰ نفر جذب شده‌اند.

رئیس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: در سال ۱۳۵۶ تعداد دانشجویان این دانشگاه تنها ۳۰ نفر بوده است اما امسال ۶ هزار و ۸۰۰ دانشجو در تمام مقاطع تحصیلی این واحد آموزشی مشغول تحصیلی هستند.

وی افزود: در سال ۱۳۵۶ تقریبا دانشکده‌ای در دانشگاه شهرکرد وجود نداشت و تعداد محدود دانشجویان در یک فضای آموزشی کوچک با کمترین امکانات مشغول به تحصیل بودند اما اکنون شاهد ۹ دانشکده تخصصی در این دانشگاه هستیم.

پیرعلی با اشاره به مراکز فناور و پژوهشکده‌های دانشگاه شهرکرد، اضافه کرد: تقریبا از این مراکز، خبری در این دانشگاه نبود اما امروز مراکز فناور به ۱۷ و مراکز پژوهشکده‌‌ای به ۶ مورد رسیده که زمینه پژوهش و اشتغال دانشجویان و اساتید را فراهم کرده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه