نمایشگاه آثار هنری و کسب و کارهای کوچک در نیم‌ور آغاز به کار کرد+ فیلم

نمایشگاه آثار هنری و دست آفریده‌های خوراکی و غذایی بانوان هنرمند شهر نیم ور در کتابخانه عمومی امام صادق (ع) شهر نیم ور گشایش یافت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از محلات، صبح امروز نمایشگاه آثار هنری و دست آفریده‌های خوراکی و غذایی بانوان هنرمند شهر نیم‌ور در کتابخانه عمومی امام صادق (ع)  شهر نیم‌ور گشایش یافت.

 این نمایشگاه به همت کتابخانه عمومی امام صادق (ع) شهر نیم‌ور و با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک برپا شده وتا پایان بهمن ماه دایر است.

زهرا فتحعلی مدیر کتابخانه عمومی امام صادق نیم ور در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت:در این نمایشگاه، دستاوردهای کسب و کارهای کوچک خانگی برگزار شد تا بدین وسیله ضمن کشف استعدادها، امکان آموزش در کارگاه‌های آموزشی برای علاقمندان فراهم شود و در نهایت مهارت لازم را یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه از اهداف دیگر برپایی این نمایشگاه، شناساندن کتابخانه به عنوان یک مکان فرهنگی در شهر نیم ور بوده است، گفت: در این نمایشگاه فعالیت‌هایی در زمینه خوراکی‌های محلی، شربت وعرقیجات سنتی، صنایع دستی، طراحی و خیاطی در معرض بازدید عموم مردم قرار گرفته که با استقبال عموم مردم مواجه گردیده است.

مسئول کتابخانه امام صادق نیم‌ور خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با نمایش هنر بانوان نیم وری در چیدمان سفره‌های ایرانی و تهیه و طبخ خوراکی و غذاهای محلی توانسته شور و اشتیاق خاصی را به بازدیدکنندگان انتقال دهد.

 

 

پایان پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه