حزب مجمع اندیشه و وحدت اسلامی در ساوه آغاز به کار کرد

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلام، با حضور تعدادی از اقشار مختلف مردم و نهادها، حزب اندیشه و وحدت اسلامی شعبه ساوه به طور رسمی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

 به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ساوه، صبح امروز در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلام، با حضور تعدادی از اقشار مختلف مردم و نهادها، حزب اندیشه و وحدت اسلامی شعبه ساوه به طور رسمی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

در استان مرکزی 47 حزب  وجود دارد

دبیرکل حزب مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی در این مراسم در سالن شهید آوینی ساوه گفت: فعالیت این مجمع در کشور حدود 20 سال می گذرد و در استان مرکزی و برخی شهرستان ها نیز فعال است. 

رضا عزیزآبادی با اشاره به این که برتری مجمع اندیشه و وحدت نسبت به سایر حزب‌ها در این است که شب‌های انتخابات به میدان نیامده است، افزود: در طول سال و دوره‌های مختلف در دولت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در انتخابات پای کار و مطالبه‌گر بوده است.

وی با اشاره به آغاز به کار این مجمع در شهرستان ساوه بطور رسمی، اظهار امیدواری کرد؛ دبیر این مجمع بتواند همواره مطالبات مردمی را بررسی و با تهیه گزارش نسبت به احقاق حق آنان پیگیری‌های لازم را نمایند و پشتیبان مردم و مسوولان باشند.

دبیرکل حزب مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی افزود: در استان مرکزی 47 حزب  وجود دارد که برخی از این احزاب تنها شبهای انتخابات فعال هستند و در مجموع تصمیم گیری های استان نقشی ندارند.

عزیزآبادی با اشاره به این که این مجمع از حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده و خواهد کرد، گفت: رئیس جمهور عزت و امید آفرینی را به ایران اسلامی برگرداند.

 وحدت و همبستگی بین اقشار مختلف مردم رمز پیروزی

حجت‌الاسلام آقازیارتی، معاون حقوقی حزب اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی نیز با اشاره به این که وحدت و همبستگی بین اقشار مختلف مردم رمز پیروزی در مقابل حکومت منحوس پهلوی بود، گفت: تمامی رفتار اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باید بر مبنای وحدت باشد و در این سمت و سو حرکت کنیم.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکیه گاهش جدای از مباحث اقتصادی، سیاسی و پیشرفت‌های موشکی به حضور بالنده مردم است و مسوولان ارشد نظام به ویژه مقام معظم رهبری حضور فعال ملت بزرگ ایران را متذکر می‌شوند.

جای خالی حزب اندیشه در شهرها

عباس نظری؛ معاون حزب اندیشه و وحدت اسلامی ساوه نیز گفت: علی رغم تشکیل و فعالیت این حزب در استان مرکزی و برخی شهرستان‌های همجوار، جای این حزب در این شهرستان خالی بود.

وی افزود: فعالیت حزب مذکور بر اساس منویات مقام معظم رهبری تاکید بر انتخابات پر شور است، هر یک از کاندیداها می توانند به استان برای اعلام برنامه ها مراجعه کنند.

استفاده از از ظرفیت‌های  مختلف برای افزایش مشارکت در انتخابات 

سید مرتضی موسوی؛ دبیر حزب مجمع اندیشه و وحدت اسلامی شهرستان ساوه  نیز در حاشیه این مراسم اظهار امیدواری کرد؛ با راه اندازی این مجمع در این شهرستان  شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور و باشکوه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 45 سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: بزرگترین قدرت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و حضور مردم در تمام صحنههای انقلاب بویژه انتخابات است.

دبیر حزب مجمع اندیشه و وحدت اسلامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های  مختلف تشکل‌ها برای تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح استفاده کنیم.

موسوی، با اشاره به نقش تعیین کننده مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی گفت: احزاب می‌توانند نقش اساسی و بنیادی ایفا کنند.

دبیر حزب مجمع اندیشه و وحدت اسلامی ساوه، مطالبه‌گر بودن، شنونده بودن، به نتیجه رساننده بودن امور،  آموزش نیروهای کارآمد برای فضای سیاسی، دوری از کسب قدرت محض، برخورداری از ایدئولوژی خاص برای رفع چالش‌ها، فعالیت عمومی و بسیج شهروندان برای مشارکت در تصمیم‌گیری سیاسی، ایجاد یک خیمه بزرگ برای اتحاد و همدلی میان مردم و تقویت امید به آینده را از ویژگی های یک حزب عنوان کرد.

وی از مهم‌ترین برنامه‌های آتی این حزب  در شهرستان را پیگیری مستمر مطالبات مردم  از مسوولان، آموزش فرایند سیاسی اقشار مختلف مردم، ایجاد فضای رسانه‌ای برای ساختار حزب، ایجاد فضای همدلی میان مردم و مسوولان، ایجاد جلسات پرسش و پاسخ برای بستر شفافیت در امور اجرائی  عنوان کرد.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی دبیرکل حزب مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی، سید مرتضی موسوی به عنوان دبیر حزب مجمع اندیشه و وحدت اسلامی شهرستان ساوه معرفی شد.

پایان پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه