قاضی‌عسکر: پاسداران به‌خوبی از نهال انقلاب صیانت می‌کنند

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: صیانت از نهال انقلاب کار بزرگی است که پاسداران آن را بخوبی انجام می‌دهند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ری، حجت الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، با حضور در سپاه ناحیه ری با فرماندهی و آحاد پاسداران این سپاه دیدار و گفت‌وگو کرد و روز پاسدار را تبریک گفت.

حجت الاسلام قاضی‌عسکر در جمع پاسداران ری اظهار کرد: پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از نهال انقلاب، وظیفه سنگینی است که بر عهده سبزپوشان غیور سپاه قرار گرفته و پاسداران آن را بخوبی انجام داده اند.
 

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: این نهاد مقدس از برکات نظام اسلامی و محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب است که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: فرا رسیدن سوم شعبان سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمانده این سپاه سرهنگ قنبری و تمامی همسنگران غیورش در جایگاه های مختلف سپاه شهرستان ری تبریک عرض کرده، صحت و سلامتی همگان را در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تحت تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه ایزد منان  خواستارم.
 

 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه