فیروزی: فعلا صحبتی از تغییر مدیرعامل نیست و درویش در پرسپولیس ماندگار است

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: بحثی برای تغییر مدیرعامل پرسپولیس نشد و فعلا درویش ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، برنا فیروزی، معاون مالی وزارت ورزش و جوانان درمورد برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این جلسه با حضور اعضا برگزار شد و پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد. گزارش حسابرسان شنیده شد و تذکرهای سازمان فرابورس هم گفته شد. مصوبات هم به زودی اعلام خواهد شد.

وی درخصوص بدهی‌ها و طلب‌هایی که هنوز وصول نشده است، گفت: وضعیت مالی باشگاه خوب نیست. اعداد و ارقام را اجازه بدهید در مصوبات اعلام شود، چون دقیق‌تر خواهد بود. دوستان در تلاش هستند که پرونده‌های حقوقی را پیگیری کنند و برخی هم مربوط به مدل‌های مالی و تامین منابع مالی بود که بحث‌های خوبی صورت گرفت. اعضای هیأت مدیره فعلاً کامل نیست و پس از معرفی افراد جدید، هیأت مدیره متمرکز خواهد شد تا موارد باشگاه را مورد به مورد حل کند.

فیروزی درمورد تغییر مدیریت، عنوان کرد: فعلاً بحثی مطرح نیست. درویش ماندگار است و صحبتی نشده است.

وی درخصوص واگذاری بخش عمده سهام باشگاه، تصریح کرد: سهام از طریق خصوصی‌سازی انجام شده است. بحث تجدید ارزیابی را مطرح کردیم.

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به استعفای 2 نفر از اعضای هیأت مدیره گفت: فکر می‌کنم اسبقیان به این سوال پاسخ دهد بهتر باشد. فکر می‌کنم با استعفای هر دو نفر موافقت شده است. آنها استعفا کرده‌اند اما این روال تشریفاتی دارد. جلسه با حداقل‌هایی برگزار می‌شود و لزومی به حضور تمام نفرات ندارد.

فیروزی درخصوص اوضاع استقلال و اختلاف بین مدیریت و کادر فنی، خاطرنشان کرد: این موضوعات فنی است و هیأت مدیره و مدیرعامل باید پاسخگو باشند. ما بعد نظارتی داریم.

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: سرخابی‌ها چند مورد وام گرفته‌اند و موضوع مرسومی است. موضوع اینجاست که برخی از آنها بازپرداخت‌ نشده‌اند و ما بابت این نکات تذکر هم دادیم.

وی درمورد طلب باشگاه‌ها تصریح کرد: مطالباتی ارزی آنجا وجود دارد و این بخشی از ظلمی است که به کشور ما انجام می‌شود. ظاهر موضوع این است که ما فقط در بخشی از موارد تحریم هستیم، اما متاسفانه به باشگاه ورزشی هم رحم نمی‌کنند و نمی‌دانم چه منطقی دارد. یک باشگاه منابع مالی دارد و پاداش‌هایی گرفته اما تحریم‌ها اجازه نمی‌دهند این مبالغ به دست باشگاه‌ها برسد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه