22 مجموعه تولیدی هرمزگان نشان اقتصاد مقاومتی می گیرند +فیلم

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه هرمزگان گفت: برنامه ریزی شده تا نشان اقتصاد مقاومتی در قالب جشنواره ویژه ای به 22 مجموعه تولیدی و صنعتی در بخش دولتی و خصوصی اهدا شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، سرهنگ ارسلان شهبازی مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان امروز در نشست خبری اظهار کرد: برنامه ریزی شده تا نشان اقتصاد مقاومتی در قالب جشنواره ویژه ای به 22 مجموعه تولیدی و صنعتی در بخش دولتی و خصوصی اهدا شود.

به گفته وی، این 22 واحد صنعتی و تولیدی با رویکرد مردمی سازی اقتصاد، معرفی الگوهای برتر واحدهای مختلف تولیدی و هدایت واحدهای تولیدی به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی معرفی و تجلیل می شوند تا تجربیات آنان در عرصه های مختلف مورد الگوگیری قرار گیرد.

 

 

شهبازی با بیان این که این جشنواره در روز 30 بهمن ماه از ساعت 8:30 در سالن اجتماعات شرکت گاز هرمزگان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره تلاش شده تا طی بازدید 25 ارزیاب دوره دیده از واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی استان، بر اساس شاخص ها و سنجه هایی نظیر موفقیت در صادرات، تجاری سازی علم و فناوری، بومی سازی تولید، نظام مالی سالم و مقابله با تحریم ها و ... 22 واحد برتر از جمله 10 واحد در شهرستان ها شناسایی و تجلیل شوند که در مرحله استانی از 22 واحد برتر تجلیل و 1 تا 2 واحد نیز به جشنواره ملی راه می یابند.

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان همچنین تصریح کرد: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان صمت هرمزگان، استانداری هرمزگان و شرکت شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در برگزاری این جشنواره مهم با سازمان بسیج کارگران و کارخانجات همکاری دارند.

شهبازی در پایان گفت: یادواره شهدای کارگری نیز با ویژه برنامه های متنوعی در جوار این جشنواره اقتصاد مقاومتی برپا خواهد شد که حضور میهمانان ملی و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس، زینت بخش این محفل است.

پایان پیام/
 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه