کشف 78 هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 78 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق عرضه خارج از شبکه در کهریزک و دستگیری سه متهم خبر داد و گفت: ارزش ریالی اموال کشف شده 30 میلیارد ریال است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: با دریافت اخباری در هفته های اخیر مبنی بر دپوی غیرمجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از انبار های متروکه در محدوده کهریزک، پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری محل قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران اطلاعات کلانتری 170 با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند انبار متروکه مورد نظر را شناسایی و با  انجام هماهنگی های قضائی روز گذشته به محل اعزام شدند و در بازرسی از محل، 78 هزار لیتر سوخت قاچاق عرضه خارج از شبکه در تانکر های بزرگ کشف کنند. 

طرهانی  با بیان اینکه کار شناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این راستا سه متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی کهریزک معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه