معاون ارتباطات استقلال: با اورونوف تمام کرده بودیم اما گفتند نکونام گفته نیمکت نشین می‌شود!

معاون ارتباطات باشگاه استقلال توضیحاتی را پیرامون حواشی نقل و انتقالاتی این باشگاه ارائه کرد.

مهدی هژبری در گفت‌وگویی درخصوص چندصدایی باشگاه استقلال و اینکه هرکسی یک حرف می‌زند، اظهار داشت: ما مگر تا امروز حرفی زدیم؟ این‌ها ایرادهایی است که متاسفانه وجود دارد. اتفاق بدی که امسال افتاد این بود که جواد نکونام با یک مدیرعامل دیگر توافق کرد و یک مدیرعامل دیگر کار را با او شروع کرد. همین مساله باعث سوءتفاهم شد. شاید مدیرعامل قبلی وعده‌هایی به نکونام داده که ما نمی‌دانیم ولی آنچه که علی خطیر تا امروز در باشگاه استقلال انجام داده در چارچوب قانون بوده و از این به بعد هم تا لحظه‌ای که هست، در چارچوب قانون فعالیت می‌کند.

آب را برای ماهی گیری خودشان گل آلود می‌کنند

وی افزود: یک سری افراد در حاشیه باشگاه استقلال هستند که نانشان در اختلاف میان بین مدیرعامل و سرمربی است. از افراد داخل باشگاه نیستند. نکونام سرمربی ما است و حق اوست که بهترین امکانات و تدارکات را برای قهرمان کردن تیم بخواهد. باشگاه هم ضوابط و قوانینی دارد ولی دوستانی وسط می‌آیند که می‌دانند اگر روابط نکونام و خطیر حسنه باشد، آن ها جایی ندارند. این‌ها آب را برای ماهی گیری خودشان گل آلود می‌کنند.

2 استقلال نداریم

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال درمورد اینکه آیا این افراد را می‌شناسد، گفت: صد در صد. دیشب که نکونام صحبت کرد، قرار بود خطیر هم با همان برنامه صحبت کند اما به هفته بعد موکول شد تا خطیر به هواداران گزارش بدهد. ما تا الان سکوت کردیم. چون جمعه بازی داریم، خطیر دیشب صحبت نکرد ولی یک سری افراد از این سکوت سوء استفاده می‌کنند و اطلاعات دروغ به نکونام می‌دهند. این باعث ایحاد اختلاف می‌شود. زمانی می‌توانیم در یک کشتی نباشیم که یا نکونام سرمربی نباشد یا خطیر مدیرعامل نباشد. 2 استقلال و تیم نکونام یا خطیر نداریم. یک تیم به نام استقلال داریم. خطیر تا روزی که نکونام سرمربی استقلال است از او حمایت می‌کند. امکان ندارد به هیچکدام از ارکان باشگاه اجازه بدهد برای نکونام تنش یا حاشیه به وجود بیاورند چون حمایت از سرمربی استقلال را وظیفه خود می‌داند.

عده‌ای اجازه نمی‌دهند هوادار از صدرنشینی لذت ببرد

وی افزود: تیم ما صدر جدول است اما عده‌ای اجازه نمی‌دهند هوادار از این صدرنشینی لذت ببرد. یک سری افراد برای اینکه نانشان در بیاید اختلاف و تنش ایجاد می‌کنند. باشگاه استقلال اردوی رایگان می‌گذارد نکونام مصاحبه می‌کند و می‌گوید ترجیح می‌دهم به جای خرج اردو برایم بازیکن بگیرند.

هژبری درخصوص اینکه مگر نکونام نمی‌دانست اردو رایگان است، گفت: اصلا به او انتقال نمی‌دهند که این اردوی 10 روزه رایگان است و اردو لغو می شود.

سوء تفاهم ایجاد می‌کنند که رابطه نکونام و خطیر خراب شود

وی درپاسخ به این سوال که چه کسانی باید انتقال می‌دادند، عنوان کرد: همان دوستانی که این وسط اختلاف و تنش ایجاد می‌کنند. سو تفاهم ایجاد می‌کنند که رابطه نکونام و خطیر خراب شود. نکونام و خطیر در چمن کمپ استقلال دوستانه قدم و حرف می‌زنند. از کمپ استقلال خبر می‌دهند که صدایشان را برای هم بلند کردند و دعوا شده! این‌ها نمی‌گذارند دیالوگی برقرار شود.

 نامه رسمی و کتبی نکونام این بود که در ترکیه، امارات یا قطر اردو برگزار کنیم

هژبری درمورد اینکه گفته می‌شود دیروز در باشگاه دعوا شده، اظهار داشت: چنین اتفاقی نیفتاده است. امید حامدی فر زنده است. می‌توانید از او بپرسید. من هم در جلسه بودم و تا این لحظه زنده هستم! اردوی بعدی قرار شد تیم برود. 8 روز و 7 شب با 2 بازی تدارکاتی، در درخواست نکونام به باشگاه اصلا به این موضوع اشاره نشده بود که تا بازیکن نگیرید من نمی‌آیم. اگر به کسی گفته و او به ما انتقال نداده بازهم همان مساله است. نامه رسمی و کتبی نکونام این بوده که در یکی از کشورهای ترکیه، امارات یا قطر اردو برگزار کنیم.

وی درخصوص اینکه مگر باشگاه نباید به سرمربی اعلام کند، گفت: نکونام آن زمان ایران نبود. مشکل ما این است که جلوی برقراری دیالوگ بین سرمربی و مدیرعامل را می‌گیرند.

فایل صوتی اورونوف را دارم و اگر دوستان خودشان را جمع نکنند آن را منتشر می‌کنم

مدیر ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال درخصوص اینکه این مساله باید زودتر افشا می‌شد، عنوان کرد: خانواده نباید اسرارش را بیرون اعلام کند. الان در موقعیتی هستیم که با اطلاعات غلط آسیب می‌بینیم. من فایل صوتی اورونوف را دارم و اگر دوستان دست و پای خودشان را جمع نکنند، قطعا این را منتشر می‌کنم با اینکه اخلاقی نیست.

با اورونوف تمام کرده بودیم اما گفتند نکونام گفته نیمکت نشین می‌شود!

هژبری در گفت و گو با برنامه آفساید رادیو جوان درمورد اینکه آیا منظورش پرسپولیس است، گفت: نه اصلا، خطیر با اورونوف تمام کرده بود. پیش نویس قرارداد آماده بود. از طرف نکونام به خطیر اعلام کردند که گفته من اورونوف را نمی‌خواهم! ماشاریپوف را که برایم را گرفتید، اگر اورونوف را بگیرید او را روی نیمکت می‌گذارم. حتی کد می‌دهم تا آن دوستی که این پیام را داد خودش را جمع کند! گفتند ما 2-5-3 بازی می‌کنیم و در این سیستم ماشاریپوف یا اورونوف باید روی نیمکت بنشیند. این مبلغ را صرف یک نیمکت نشین نکنید.

وی افزود: خطیر تاکید کرد اورونوف در لیست نکونام هست و به من نگفته این بازیکن را نگیرم. نام اورونوف را داده بود و ماشاریپوف بعد از لیست او آزاد شد. آقایان با مدیربرنامه اورونوف تماس گرفتند گفتند اگر بازیکن بدون تایید سرمربی بیاید نیمکت نیشین می‌شود. گفتند استقلال هایجک خورد. کدام هایجک؟ ما با این بازیکن تمام کرده بودیم. گفتند نکونام گفته من او را روی نیمکت می‌گذارم. من مجبورم این فایل صوتی را منتشر کنم تا هوادار بداند چگونه از احساسش سو استفاده م‌ شود. این تیم صدر جدول است. با اقتدار و اختلاف قهرمان می‌شود

هژبری گفت: افرادی که نفعشان در قهرمان نشدن این تیم و در دعوای نکونام و خطیر است، این وسط تنش ایجاد می‌کنند. 3 جلسه خطیر و نکونام با هم نشستند همه چیز عالی بوده، به 24 ساعت نمی‌کشد افراد دروغ‌هایی را منتقل می‌کنند که دوباره اختلاف ایجاد می‌شود. نکونام سرمربی ما است. خطیر هم یکبار گفته حاضرم او هرهفته حرف بزند اما تیم برنده شود.

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال درخصوص اینکه نکونام اعلام کرده می‌خواهند من را زمین بزنند و حکم اخراجم در جیب مدیرعامل است، اظهار داشت:اصلا! کدام زمین زدن؟ من هم می‌توانم ادعا کنم فلانی هرروز من را می‌زند ولی باید دو دلیل واقعی بیاورم. از طرف او درمورد بازیکن خارجی که می‌گیریم اعلام می‌کنند اگر بیاید نیمکت نشین می‌شود. هم به ما، هم به مدیربرنامه بازیکن، چگونه او را بیاوریم؟

با یک بازیکن توافق کردیم، رسانه‌ای کردند و باشگاهش گفت 3 بازیکن بدهید!

وی افزود: درمورد بازیکنی که با او توافق کردیم بیاید، ناگهان به رسانه‌ها خبر می‌دهند که نکونام تاکید دارد این بازیکن بیاید. باشگاهش متوجه می‌شود و می‌گوید من 3 بازیکن می‌خواهم. بازیکنی که قرار بوده در ازای مبلغ 7 میلیارد بند فسخ آزاد شود، ناگهان قیمتش می‌شود یک بازیکن در ازای 3 بازیکن! این‌ها خیرخواه استقلال نیستند.

یک لژیونر گفت چرا در این سن به ایران برگردم؟/ صیاد منش نمی‌تواند قرضی بیاید/بازیکن عراقی نمی‌تواند در تیم سوم بازی کند

هژبری درمورد اینکه لیست‌های سرمربی استقلال تبدیل به جک شد و لیست اول هم خیلی نجومی بود، اظهار داشت: این را که من نگفتم. شما می‌گویید. من به بازیکنی زنگ زدم که می‌گویند با او صحبت نشده، اتفاقا هم با بازیکن هم با پدرش هم با مدیر برنامه‌اش صحبت شد. بازیکن می‌گوید درمورد من چه فکری کردید؟ چرا باید در این سن به ایران برگردم وقتی از اروپا پیشنهاد دارم؟ صیادمنش طبق قانون فوتبال ایران نمی‌تواند قرضی برگردد. هال سیتی می‌گوید من او را قرض می‌دهم. باشگاه دیگر در کشور دیگر می‌تواند قرض بگیرد. در قانون فوتبال ما نوشته شده بازیکن از اروپا قرضی برنگردد. این که مشکل ما نیست. بازکن عراقی معرفی می‌شود که در 2 تیم بازی کرده و قانون اجازه نمی‌دهد در تیم سوم بازی کند. ما نمی‌گوییم کسی دروغ می‌گوید. می‌گوییم برخی، همه راست را به مردم نمی‌گویند.

 نباید یک بخش کوتاه را بگوییم و بخش بزرگ حقایق را نگوییم

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال تصریح کرد: تا امروز که صدایی از ما در نیامده و فقط کتک خوردیم. دوبار هم دستمان را بالا آوردیم و گفتیم هوادار در جریان باشد که سرمربی اردو را لغو کرده، متهم به نوشتن بیانیه شدیم. درحالیکه این خبر بود! اگر هوادار استقلال ولی نعمت ماست باید بداند چرا اردو لغو شده است. پس نباید به خاطر اینکه در سایت باشگاه اعلام کردیم، متهم به بیانیه نویسی شویم. نباید یک بخش کوتاه را بگوییم و بخش بزرگ حقایق را نگوییم. خواهشم این است که اجازه بدهند دیالوگ بین خطیر و نکونام برقرار شود. مونولوگ نباشد که هرکدام یک طرف حرف بزنند. من تا سال 73 که هوادار بودم، روی سکو بازی‌ها را می دیدم و از آن سال خبرنگار ورزشی شدم. واقعا به هوادار حق می‌دهم که از دست این اتفاقات سرش را به دیوار بکوبد!

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه