دستگیری یکی از اراذل سابقه‌دار تهران در سرخه

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دستگیری یکی از اراذل سابقه‌دار تهران در این شهرستان و کشف سلاح کمری از وی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سرخه، سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و ارتقای امنیت اجتماعی با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهم کشوری و تهدیدات متصور در این خصوص، مأموران یگان امداد با برقراری ایست و کنترل در محور سرخه به سمنان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی که از مبدأ تهران به سمت مقصد شرق کشور در حال حرکت بود، مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران یگان امداد بین مسافران خودرو به یک نفر از آنها مظنون شدند و با رعایت حقوق شهروندی وی را مورد بازرسی بیشتر قرار دادند که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی توهم‌زا کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه اضافه کرد: متهم به همراه اموال کشف‌شده برای بررسی تخصصی تحویل پلیس اطلاعات این شهرستان شده است.

حسینی تصریح کرد: پس از تأیید هویت متهم محرز شد، این فرد از اراذل و اوباش سابقه‌دار در تهران بوده که پس از تکمیل پرونده تحویل دادسرا و با تعیین قرار وثیقه به جرم حمل سلاح گرم و مواد مخدر روانه زندان شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه