اعزام 20 هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بیش از 20 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان ساری، مجید مجیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امام راحل به ما یاد داد که برای زنده ماندن اسلام حتی جان خویش را فدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تغییر تاکتیک دشمن در جنگ با اسلام، تصریح کرد: برای مقابله با دشمن بهترین راه پیگیری اردوهای راهیان نور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: در اردوهای راهیان نور اقدامات سرداران دفاع مقدس را به خوبی تشریح می‌کنیم.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای اعزام دانشجویان و دانش آموزان به مناطق راهیان نور، اشاره کرد و افزود: بیش از ۴ هزار دانش آموز تاکنون اعزام و در سایر اقشار هم بیش از هزار و ۵۰۰ نفر برای راهیان نور اعزام شدند.

مجیدی از آغاز اردوی دانشجویی خبر داد و گفت: این اعزام‌ها تا ۲۰ اسفند ادامه پیدا کرده و پیش بینی می‌شود که ۴ هزار نفر به این اردوها اعزام شوند.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود که از محلات استان مازندران هم ۸ هزار نفر اعزام شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی  برای بازدید از دانشگاه هوا و فضا ویژه دانشجویان و دانش آموزان، افزود: این برنامه‌ اردویی مورد استقبال این قشر قرار گرفته است.
پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه