مهدی پیرهادی: تخریب‌ها خللی در تلاش شورا و مدیریت شهری ایجاد نمی‌کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از اتفاقاتی که شهردار تهران، در جهت حل آلودگی هوا و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه اتوبوس و مترو داشته است، به شدت به هم ریخته اند و در حال تخریب فضای مدیریت شهری و شهرداری و شورای شهر هستند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مهدی پیرهادی در جریان دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد (ع)و حضرت عباس (س) را تبریک گفت و افزود: همچنین روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی که در سخت ترین شرایط برای دفاع از کشور مشغول رشادت و جانفشانی هستند، تبریک می گویم.

وی با اشاره به دو نکته در زمان تذکر خود، ابتدا از افتتاح ۲۲ بازار میوه و تره بار در شهر تهران تشکر کرد و افزود: این افتتاحیه ها کار مناسبی بود که بیشتر در مناطق جنوبی شهر تهران اتفاق افتاد و با قول شهردار تهران تا پایان این دوره و یک سال و نیم آینده، این تعداد به صد بازار میوه و تره بار باید برسد.

پیرهادی تاکید کرد: پیگیر این مطالبه خواهیم بود تا مردم طعم خدمت و توسعه در حوزه بازار روز میوه و تره بار و کاهش قیمت ها در میادین را بچشند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به نکته دیگری اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از اتفاقاتی که شهردار تهران، در جهت حل آلودگی هوا و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه اتوبوس و مترو داشته است، به شدت به هم ریخته اند و در حال تخریب فضای مدیریت شهری و شهرداری و شورای شهر هستند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات و تخریب ها هیچ خللی در تلاش اعضای شورای شهر و مدیریت شهری ایجاد نمی کند، خاطر نشان کرد: افرادی که باید تلاش ها را ببینند مردم هستند و مردم با افزایش اتوبوس ها و گزارشی که شهرداری به مردم می دهد به این نتیجه می رسند چه کسی خادم است و چه کسی در جهت خیانت قدم بر می دارد.
پیرهادی ادامه داد: این افراد بدانند که فقط تخریب شورا یا شهرداری را انجام نمی دهند، بلکه کارشان تخریب امیدهای مردم است.

وی خطاب به تخریب کنندگان، گفت: شما امید مردم را هدف گرفته اید، ما اگر مطالبه می کنیم، برای تحقق توسعه حمل و نقل و کاهش آلودگی هوا است اما شما مردم را ناامید می کنید.

 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه