دستگیری سارق حرفه‌ای در مشگین‌شهر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از شناسایی و دستگیری سارق‌حرفه‌ای و غیربومی منازل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل به نقل از فرماندهی انتظامی استان اردبیل، سردار جواد تقوی در خصوص دستگیری سارق حرفه‌ای در مشگین‌شهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در محله شهید «صادق‌زاده» مشگین‌شهر و به سرقت رفتن مقادیری وجه نقد و طلاجات، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مشگین‌شهر با انجام بررسی‌های تخصصی ردپای این سارق غیربومی سابقه‌دار را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه در ادامه ماموران پی بردند این سارق حرفه‌ای در شهر پرند استان تهران مخفی شده است، اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی، با اشرافیت اطلاعاتی و طی عملیاتی هوشمندانه موفق به دستگیری این سارق سابقه‌دار شدند.

وی با اشاره به بازجویی‌های پلیسی، بیان کرد: سارق دستگیر شده به سرقت منزل با همدستی ۲ سارق دیگر اعتراف کرد که تلاش پلیس جهت دستگیری همدستان سارق ادامه دارد.

سردار تقوی ارزش سرقت کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از هموطنان خواست، همواره موارد ایمنی را رعایت کرده و از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلاجات در منزل خودداری کنند.

وی با هشدار به سارقان و افراد هنجارشکن اضافه کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و پلیس اجازه خدشه‌دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجارشکن نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.

پایان پیام/۳۸۸۶/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه