ثبت تغییر حوزه انتخابیه ۷ نامزد انتخاباتی استان سمنان

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تاکنون هفت نامزد انتخاباتی، اقدام به ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود کرده‌اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، احمد ریواده، رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از فردا ۲۵ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و به مدت ۲ هفته تا ۹ اسفندماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، برای مدت هشت سال انتخاب می‌شوند، ادامه داد: ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

۲۵ بهمن‌ماه؛ آخرین ‌مهلت تغییر حوزه انتخابیه

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بیان کرد: تاکنون هفت نامزد انتخاباتی، اقدام به ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود کرده‌اند.

ریواده افزود: یک نامزد درخواست تغییر از حوزه سمنان، مهدی‌شهر، سرخه به حوزه تهران، یک نامزد درخواست تغییر از حوزه شاهرود و میامی به تهران، ۲ نامزد از حوزه انتخابیه تهران درخواست تغییر به حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، یک نامزد از حوزه انتخابیه تهران درخواست تغییر به حوزه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و ۲ نامزد از حوزه انتخابیه تهران درخواست تغییر به حوزه شاهرود و میامی را به ثبت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست تغییر حوزه انتخابیه توسط نامزدهای مجلس شورای اسلامی تا ۲۵ بهمن‌ماه امکان‌پذیر است و نتیجه درخواست‌ها پس از بررسی‌های لازم توسط هیأت اجرایی و شورای نگهبان، در روز ۳۰ بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه