۶۸۱ شعبه اخذ رأی در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

استاندار سمنان گفت: ۶۸۱ شعبه اخذ رأی با ۲۰ هزار نفر دست‌اندرکار برای اجرای انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در این استان فعالیت خواهند داشت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در نشست تبیینی انتخابات و دیدار چهره به چهره با جمعی از مدیران ادارات بهزیستی و کتابخانه‌های عمومی این استان اظهار کرد: جامعه هدف بهزیستی متدین و شریف هستند که از دل‌هایی پاک و باصفا برخوردارند.‌

وی با بیان اینکه بهزیستی استان سمنان به حدود ۱۴ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: بالغ بر ۲۲۷ مؤسسه و مرکز زیرمجموعه اداره کل بهزیستی این استان فعالیت دارند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ارتباط خیران با بهزیستی یکی از اقدامات مؤثر و کاربردی دوسویه است، ادامه داد: ایجاد فرق و عرفان‌های نوظهور به‌منطور ایجاد شکاف میان اقشار مختلف مردم است.

هاشمی گفت: ۶۸۱ شعبه اخذ رأی با ۲۰ هزار نفر دست‌اندرکار برای اجرای انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در استان سمنان فعالیت خواهند داشت.

وی تأکید کرد: امیدواریم در روز ۱۱ اسفند، شاهد حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

این نشست در راستای لبیک به تأکید رهبر معظم انقلاب، به‌منظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی استان سمنان برگزار شد.

در این نشست اطلاع‌رسانی خدمات، تبیین دستاوردها، ضرورت‌های انتخابات و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم به همراه جامعه هدف آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انجام شد.‌

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه