معجزه اقتصادی در مستطیل سبز

تیم فوتبال بارسلونا انتظار دارد در بازی امشب خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تیم پاری‌سن‌ژرمن، رکورد گردش مالی این فصل را بشکند . به درآمد 6 میلیون یورویی برسد.

تیم فوتبال بارسلونا، امشب در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری‌سن‌ژرمن است. شاگردان ژاوی در بازی رفت در پاریس، 3 بر 2 پیروز شدند و در یک‌قدمی صعود به نیمه‌نهایی یو سی آل پس از سال 2019 هستند.

این در حالی است که تغییر استادیوم بازی‌های بارسا با توجه به بازسازی نیوکمپ و برگزاری مسابقات این تیم در ورزشگاه المپیک بارسلون که به اسم مونتژویک نیز شناخته می‌شود، با توجه به کاهش تعداد سکوها، ازنظر مالی برای آبی‌ و اناری‌ها مطلوب نبوده است.

بااین‌حال موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت که بارسا که ازنظر اقتصادی فصل خوبی را سپری نمی‌کند، در بازی امشب با پی‌اس‌جی، انتظار دارد که فروش بلیت‌های این فصل در استادیوم مونتجویک یا همان المپیک رکورددار گردش مالی این تیم شود.

بارسلونا انتظار دارد از بازی امشب مقابل پاری‌سن‌ژرمن 6 میلیون یورو درآمد کسب کند.

قیمت بلیت این بازی نسبت به سایر ورزشگاه‌های لیگ قهرمانان گران‌تر قیمت‌گذاری شده است اما باوجود گرانی بلیت‌ها تعداد بسیار کمی برای فروش باقی مانده بود.

بلیت‌های ردیف اول با قیمت 499 یورو، در حال حاضر فروخته شده‌اند، بلیت‌های پشت دروازه با قیمت 299 یورو و بلیت سکوهای سمت نقطه کرنر 264 یورو به فروش رسیده‌اند.

بارسلونا در حالی در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی با حضور 50 هزار و 301 نفر تماشاگر، بیشترین حضور هواداران را در ورزشگاه المپیک در این فصل به ثبت رساند که گفته می‌شود این رکورد در بازی امشب با پاری‌سن‌ژرمن شکسته خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه