نشست مدیران رسانه با رئیس بسیج/ چرا کانال‌های تلگرامی مرجع رسانه‌ای شدند؟

مدیرمسئول روزنامه شرق در نشست با رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چند سال پیش یک کانال تلگرامی همه را به بازی گرفته بود و با تعدد روزنامه و رسانه، مرجعیت از ما گرفته شد و به جای دیگری رسید. امیدوارم در این جلسه بررسی شود.

به گزارش خبرنگار رسانه آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه نشست مدیران رسانه با سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با موضوع «رسانه، امنیت ملی؛ فرصت‌ها و چالش‌های ۱۴۰۱» و همچنین هم‌افزایی بیشتر رسانه‌ها برگزار شد.

الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد در ابتدای این مراسم گفت: امروز اصلی‌ترین نبرد، نبرد رسانه است و دشمنان ما از همه امکانات رسانه‌ای‌شان در جهت شکستن اراده فرزندان انقلاب اسلامی بهره می برند. 

وی ادامه داد: در این نبرد بزرگ نیاز به اقدامات بزرگی هست که متاسفانه جمهوری اسلامی غافل از این داستان بوده و همچنان این غفلت به عنوان نقیصه وجود دارد. دشمن‌ها از ابزارشان خوب استفاده کردند اما ما پراکنده هستیم و بی اعتمادی بین مان ایجاد شده و سنتی رفتار می‌کنیم.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد افزود: اول باید بدانیم که همه با هم‌برادریم و ممکن است اختلاف سلیقه هایی داشته باشیم اما صدها هزار اشتراک در مسائل اساسی دفاع از رهبری، وحدت بین اقوام و ... وجوددارد و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه سلیقه ها بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

* چرا کانال‌های تلگرامی مرجعیت رسانه‌ای را به دست گرفتند

در ادامه نشست، مهدی رحمانی مدیرمسئول روزنامه شرق گفت: ما ایرانی هستیم و محوری که می تواند ما را دور هم‌جمع کند انقلاب است. برگزاری این‌گونه جلسه‌ها خیلی مهم است و نشان می دهد با اینکه سلیقه های مختلفی داریم اما هدف گذاری مان یکی است.

وی افزود: بسیج مثل نخی است که اگر پاره شود هر کدام از مهره ها به سمتی می‌رود و پیشنهادم این است که این جلسه ها را بیشتر برگزار کنیم.

رحمانی بیان داشت: همه شاهدیم چند سال پیش یک کانال تلگرامی همه را به بازی گرفته بود و چرا ما با داشتن این تعداد روزنامه و ... مرجعیت از ما گرفته شده و به جای دیگری رسید؟ امیدوارم در این جلسه بررسی شود.

 

این خبر در حال به‌روز‌رسانی است...

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه