سرلشکرباقری درگذشت همسر شهید سپهبد صیاد شیرازی را تسلیت گفت

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، «عفت شجاع» همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی پس از طی یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست.

عفت شجاع دختر عموی شهید صیادشیرازی بوده است که در سال ۱۳۵۰ با شهید صیاد ازدواج می‌کند. حاصل این ازدواج ۴ فرزند به نام‌های مریم، مرجان، ‌ مهدی و محمد است.

بر همین اساس سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به خانواده امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی نوشت: رجعت بانوی گرانقدر و صالحه "سرکار حاجیه خانم عفت شجاع"، همسر وفادار و ارجمند امیر سرافراز ارتش اسلام "سپهبد شهید علی صیاد شیرازی" موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

سرلشکرباقری درگذشت همسر شهید سپهبد صیاد شیرازی را تسلیت گفت

در ادامه این پیام آمده است: آن بانوی مومن پاکدامن و فاضل به حق در مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های همسر والا مقام خود شهید صیاد شیرازی در مقام یک همراه و همدم مقاوم، در دوران دفاع مقدس و به ویژه پس از شهادت آن امیر عالیقدر توسط منافقین کوردل در ادامه راه و ثبات قدم فرزندان او در خط امام و رهبری درخشید و نام و یاد خود را الهام بخش جامعه اسلامی و خانواده معظم شهدا قرار داد.

سرلشکر باقری در پیام خود آورده است: اینجانب فقدان این بانوی مؤمنه را به فرزندان و یادگاران شایسته او و خاندان گرامی صیاد شیرازی و سایر بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای سوگ دیدگان معزز صبر شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می نمایم.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه