ثبت سفارش خودروهای وارداتی جانبازان به زودی انجام می‌شود

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- وزارت صمت اعلام کرد: ثبت سفارش خودروهای وارداتی مشمول جانباران پس از تکمیل تبادل اطلاعات بین وزارت صمت و بنیاد شهید در اسرع وقت انجام می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هم اکنون وب سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع تجارت در اختیار سازمان فناوری اطلاعات قرار گرفته است و این سازمان ضمن تایید اتصال این دو وب سرویس مقرر نمود در اسرع وقت امکان تبادل اطلاعات فراهم گردد.

لازم به ذکر است برقراری وب سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع تجارت به منظور استعلام اطلاعات جانبازان معزز مشمول طرح واردات خودرو است، تا امکان صحت سنجی اطلاعات جانبازان میسر باشد.

درهمین ارتباط احمد آقایی سرپرست معاونت حمل و نقل اظهار کرد: کلیه جانبازان میتوانند رأساً اقدام به ثبت سفارش نمایند و در صورت تمایل امور مربوط به واردات خودرو را به شرکتهای واردکننده واگذار نمایند.

وی یادآورشد: پس از تکمیل ثبت سفارش و نهایی شدن میزان ارز مورد نیاز، بخشی از منابع ارزی آن از سهمیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخشی دیگر نیز از طریق منابع بانک مرکزی تامین خواهد شد.

سرپرست معاونت صنایع حمل و نقل درپایان خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت خود را مکلف به تامین خودروهای وارداتی جانبازان میداند و این عزیزان مطمئن باشند این وزارتخانه پیگیر امور آنها است.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه