نمایندگان کشورهای مختلف سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی را تحریم کردند

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- تعداد قابل توجهی از هیأت های نمایندگی کشورهای عضو سازمان بین المللی کار، هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی، نشست ویژه فلسطین در کنفرانس بین المللی کار را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، این نشست امروز پنجشنبه (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) در جریان یکصد و دوازدهمین کنفرانس بین المللی کار در مقر سازمان ملل در ژنو سوئیس برگزار شد.

در این نشست مدیر کل سازمان بین المللی کار گزارشی از وضعیت کارگران در مناطق اشغالی فلسطین و سایر کشورهای عربی را در این نشست ارائه کرد.

وی درگزارش خود به آثار مخرب گسترده این حملات در غزه و کرانه باختری پرداخته و آمار داد که بیش از ۲۰۰ هزار شغل در غزه نابود شده و ۱۵۰ هزار نفر در کرانه باختری از ۷ اکتبر تا کنون حقوق خود را دریافت نکرده اند. بازار کار در غزه تقریبا به صورت کامل فروپاشیده و نرخ بیکاری به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل در ژنو در این جلسه با اشاره به نسل کشی مستمر رژیم اسرائیل در غزه از ۷ اکتبر تا کنون گفت: بازار کار در غزه به دلیل این کشتار، تخریب وسیع زیرساخت ها، بیجاشدگی و گرسنگی فروپاشیده و حقوق کار در این سرزمین به کلی نقض شده است.

علی بحرینی با تاکید بر اینکه گستره سرمایه انسانی و فیزیکی آثار مخرب جبران ناپذیری برای همیشه در فلسطین به جای خواهد گذاشت بیان کرد: از سازمان بین المللی کار انتظار می رود با زبانی رسا این جنایات رژیم اسرائیل در غزه را محکوم نموده و اقدامات ملموسی برای حمایت از کارگران و کارفرمایان غزه به عمل آورد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه