پیام همدردی جامعه جهانی تعاون در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- جامعه جهانی تعاون متشکل از اتحادیه‌های جهانی تعاون، دفتر آسیا و اقیانوسیه، روسای سازمان‌های ملی تعاون کشورهای چین، روسیه، ترکیه، هند، مالزی، کانادا، بلغارستان، بلژیک و ژاپن، ضمن ابراز همدردی با ملت ایران، شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان وی را تسلیت گفتند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اتاق تعاون، در پی شهادت خادم مردم ایران رئیس جمهور فقید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان، جامعه جهانی تعاون متشکل از اتحادیه‌های جهانی تعاون (ICA)، دفتر آسیا و اقیانوسیه (ICA)، روسای سازمان‌های ملی تعاون کشورهای چین، روسیه، ترکیه، هند، مالزی، کانادا، بلغارستان، بلژیک و ژاپن، ضمن ابراز همدردی با ملت ایران به‌ویژه جامعه بزرگ تعاون ایران، این ضایعه را تسلیت گفتند.

در این پیام‌ها و نامه‌های جداگانه آمده است: از طرف ICA به شما، ملت ایران و به ویژه جنبش تعاون تسلیت عرض می‌کنیم. از دست دادن رهبران سیاسی شما که شامل (رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان آنها است) در ابعاد مختلف یک اتفاق دردناک است.

ICA در این عزای پیش آمده متحدانه کنار شما ایستاده و برای شما به عنوان رهبر نهضت تعاون ملی ایران آرزوی قدرت و درایت در زمینه هدایت مردم ایران و پیشرفت آنها با هدف ایجاد رفاه و آرامش برای همه خواهد داشت. جنبش تعاون در این روزهای سخت در کنار شما ایستاده است.

یمیتری زوبوف، رئیس سازمان ملی تعاون روسیه نیز در پیامی نوشت:

اطلاع از درگذشت نابهنگام هشتمین رئیس جمهور ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه وزیر امور خارجه این کشور جناب آقای حسین امیرعبداللهیان و دیگر مقامات عالی‌رتبه ایران در سقوط بالگَرد بسیار تکان دهنده بود.

جناب آقای رئیسی واقعاً شخصیت برجسته‌ای بود و همیشه به عنوان شخصیت اصلی دستگاه اجرایی ایران، سیاستمدار خردمند و با تجربه و البته متحد قابل اعتماد و دوست واقعی روسیه در خاطر ما باقی خواهد ماند.

من از طرف خودم و همکارانم به شما تسلیت عرض می‌کنم. در این دوران سخت، ما در کنار مردم ایران همدردی خواهیم کرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه