توجه به منابع اخبار منتشر شده علیه ایران، کذب بودن آنها را روشن می‌کند

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئد در بیانیه ای گفت: از رسانه‌های سوِئد این انتظار هست که به ادعاها و گزارش های منتشر شده توسط رژیم اسرائیل به هیچ وجه اعتماد نکنند و از ظرفیت خود برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین استفاده کنند.

به گزارش سیاست خارجی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئد در خصوص اخبار منفی اخیر مندرج در رسانه‌های آن کشور، بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه سفارت ایران در سوئد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در شرایطی که جنایات، رفتارهای غیرانسانی، نسل کشی، و اعمال هولناک و شرم آور رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم بی گناه فلسطین، همه جهانیان را در شوک فرو برده و قلب همه آزادگان جهان را به درد آورده است، متاسفانه برخی از رسانه‌های سوئد، به ادعاهای کذب و بی اساس رسانه‌ها و دستگاه‌های وابسته به این رژیم سفاک استناد کرده و گزاره‌هایی سراسر دروغ و مجعول را علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده اند.

در رد این ادعاهای عجیب، همین بس که منبع آنها رسانه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل است. دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیمی‌که سابقه آن در جعل اخبار و گزارش ها، در جریان نسل کشی این رژیم در غزه بر همگان ثابت شده است، به نحوی که علیرغم کشتار وحشیانه مردم بی گناه در روز روشن، با تولید اخبار و گزارشهای جعلی، با پر رویی تمام، خود را مبرا می‌کند و به صورتی بی شرمانه، جنایات شوکه کننده خود را توجیه می کند.

از رسانه‌های سوِئد این انتظار وجود دارد که به ادعاها و گزارش های منتشر شده توسط رژیم اسرائیل به هیچ وجه اعتماد نکنند و همسو با جریان عظیم جهانی، از ظرفیت خود برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین استفاده کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه