انتقاد خزعلی از کمبود اساتید متخصص در حوزه مطالعات زنان

تهران - آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: طراحی غیراصولی رشته، ضعف برنامه درسی سرفصل ها و جزوه های نامرتبط و سلیقه‌ای و کمبود اساتید متخصص، از مشکلات دانشجویان رشته مطالعات زنان به شمار می‌رود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری؛ انسیه خزعلی روز پنجشنبه در نشستی با دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مطالعات زنان، به بررسی دغدغه های آنان پرداخت.

وی نبود امنیت شغلی، استقبال نکردن مراجع ذیصلاح برای استخدام به عنوان مشاور روانشناس و یا مشاور خانواده، تخصیص نیافتن کد از سازمان نظام روانشناسی را از دغدغه های فارغ التحصیلان این رشته دانست.

خزعلی همچنین افزود: طراحی غیر اصولی رشته، ضعف برنامه درسی سرفصل ها و جزوه های نامرتبط و سلیقه ای، کمبود اساتید متخصص مطالعات زنان که بعضاً با نگاه به زنان و خانواده تدریس نمی‌کنند از دیگر مشکلات دانشجویان رشته مطالعات زنان است.

وی همچنین گفت: برگزاری دوره های آموزش تکمیلی و یا ایجاد گرایش برای رشته می تواند یکی از راهکارها برای حل معضلات باشد.

خزعلی اظهار داشت: با تعامل بهتر بین دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها می توان از طریق جهت دهی به پایان نامه ها در مسیر نیازهای جامعه اثرات پایان نامه ها را در جامعه مشاهده کرد.

وی همچنین از قرارداد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد و پروژه هایی در مقطع دکترا و پسا دکترا در حوزه زنان و خانواده معرفی و پشتیبانی خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه