برگزاری جشنواره ملی عکس با موضوع نیکوکاری در جامعه ایرانی

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- جشنواره ملی عکس نیکوکاری با موضوع نیکوکاری در جامعه ایرانی و با همت مرکز فرهنگ نیکوکاری خیر ماندگار (وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء) و خانه هنرمندان، تابستان سال ۱۴۰۳ با حمایت سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سازمان بهزیستی کشور، جشنواره ملی عکس نیکوکاری با موضوع نیکوکاری در جامعه ایرانی و با همت مرکز فرهنگ نیکوکاریِ خیر ماندگار (وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء) و خانه هنرمندان، تابستان سال ۱۴۰۳ با حمایت سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

بر این اساس، عموم عکاسان و علاقه‌مندان تا ۱۵ مردادماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین اطلاعات تفصیلی مقررات این جشنواره در آدرس اینترنتی FESTIVAL.KHEIR.IR موجود است.

براساس این گزارش، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران، انجمن عکاسی میراث فرهنگی،سازمان بهزیستی، شبکه مستند سیما، پیام‌رسان بله، شبکه ملی موسسات نیکوکاری و موسسه نیکوکاری رعد الغدیر از دیگر حامیان این جشنواره هستند.

این گزارش می‌افزاید: بخش سوم و ویژه این جشنواره، همراه با جوایز ارزشمند تنها به آثار دریافتی از "افراد دارای معلولیت" و نگاه آنها به دنیا اختصاص دارد. علاقمندان می‌توانند جهت مطالعه فراخوان و ارسال آثار به Festival.kheir.ir مراجعه کنند.

تیزر جشنواره را اینجا ببینید.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه