سید محرومان طی سه سال، ۶ بار میان فرزندان بی‌سرپرست بهزیستی آمد

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور طی سه سال، ۶ بار میان فرزندان بی‌سرپرست بهزیستی آمد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور طی سه سال، ۶ بار میان فرزندان بی‌سرپرست بهزیستی آمد که براساس گزارش‌ها، سابقه ندارد که یک رییس جمهور در این مدت تا این اندازه به میان کودکان تحت سرپرستی بهزیستی آمده باشد.

همه می دانند که یک رئیس جمهور چقدر مشغله دارد. سید که در کودکی طعم یتیمی را چشیده بود، پدرانه می دانست کودک یتیم چه حال و هوایی دارد...سابقه ندارد که یک رئیس جمهور در این مدت، این قدر به میان کودکان تحت سرپرستی بهزیستی آمده باشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نخستین روز از ماه ضیافت الهی - برابر با سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ - همراه با جمعی از ایتام تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی افطار کرد. وی با حضور در مجموعه شیرخوارگاه و خانه نوباوگان شبیر در فضایی گرم و صمیمی روزه نخستین روز از ماه مبارک رمضان را همراه و در کنار ایتام افطار کرد.

رئیس جمهور پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، سر سفره افطار کنار جمعی از کودکان و نوجوانان نشست و ضمن گفت وگوی صمیمانه با ایشان، روزه خود را افطار کرد.

به گزارش کانال فرزندان ایران (مراکز شبه خانواده بهزیستی)، در مجموع، سه مراسم افطاری که آخرین آن همین یک ماه پیش، دیدار سرزده از یکی از مراکز شبه خانواده، دیدار شب یلدا با فرزندان یکی از مراکز شبه خانواده و مراسم آغوش سیمرغ ویژه خانواده های فرزندپذیر کودکان نیازمند درمان از جمله این دیدارها بودند.

دعای خیر کودکانی که به فکرشان بودی، دغدغه شان را داشتی و حتی به فکر بعد از مستقل شدن شان بودی، بدرقه راهت سید عزیز

سید محرومان طی سه سال، ۶ بار میان فرزندان بی‌سرپرست بهزیستی آمد


به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود. وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه