شهادت در مسیر خدمت گواه روحیه مردمی آیت‌الله رئیسی است

تهران - آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: شهادت آیت الله رئیسی در مسیر خدمت گواه روحیه مردمی این شهید عالیقدر است و او به تمام معنا تواضع به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار داد و به راستی مردم را ولی نعمت خود می‌دانست.

اسکندر مومنی روز دوشنبه درباره ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد گفت: از بارزترین ویژگی‌های را تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر ایشان بود که توقف ناپذیر بودند.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی حتی یک روز تعطیل و لحظه‌ای آرام و قرار نداشت و در این سال‌ها در مسیر خدمت یک روز را هم به زندگی شخصی اختصاص نداد.

«مردم باوری» در کنار «مردم داری»

مومنی همچنین «مردم باوری» را در کنار «مردم داری» از خصایص ممتاز شهید آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور با تمام وجود باور داشت که در هر زمینه‌ای مردم پای کار باشند، مشکلات حل خواهد شد زیرا مردم بهترین فرصت برای حل مسائل هستند.

وی اضافه کرد: آیت الله رئیسی حتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز تاکید داشت مردم را وارد میدان کنیم و مشارکت و همراهی گروه‌های مردمی و سازمان های مردم نهاد را راهگشای اصلی مقابله با آسیب اعتیاد می‌دانست.

آیت الله رئیسی به هیچ وجه قانع به پیشرفت‌ها نبود

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: آیت الله رئیسی به هیچ وجه قانع به پیشرفت‌ها نبود و همواره خواستار خدمات و اقدامات بیشتر برای مردم بود و تاکید داشت که برای خدمت به مردم به هیچ اندازه‌ای قانع نشویم.

مومنی ادامه داد: رئیس جمهور هرگز در موفقیت‌ها متوقف نشد و تاکید داشت باید به جلو حرکت کنیم و نباید رکود در کار باشد. پس از هر اقدام و دستاورد ضمن تشکر از کارگزاران و مردم تاکید داشت که باید به جلو حرکت کنیم.

وی ارتباط بی‌وقفه رئیس جمهور با کارگزاران دولت را یک ویژگی کم نظیر در آیت الله رئیسی دانست و افزود: نظارت مستقیم و ارتباط مستمر تاکید صریح او بود و هیچوقت خود را به زمان محدود نمی‌کرد.

مومنی روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نیز با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی آیت‌الله رئیسی و هیات همراه را تبریک و تسلیت گفت.

در بخشی از پیام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر آمده است: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی این سلاله پاک خاندان عصمت و طهارت، سیدی از تبار حسینی، زنده‌تر از همیشه، روزی‌خوار درگاه الهی و همنشین سرافرازان تاریخ است. خادم بارگاه رضوی در شب ولادت مولایش، مزد زحمات خالصانه‌اش را دریافت کرد؛ رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران که هیچگاه به ریاست غره نشد و مفتخر به سربازی ولایت و خدمتگزاری ملت بود.

این پیام می‌افزاید: امروز داغدار هجران جمعی از فرزندان پاک این دیار هستیم؛ نام آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، آقایان حسین امیر عبداللهیان، مالک رحمتی و سایر همراهانشان تا همیشه به نیکی و بزرگی بر جریده تاریخ ثبت خواهد بود که در بزم خدمت و کار بی‌منت برای مردم و در جهت سربلندی ایران عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در این پیام تصریح شده است: شهادت خادم جمهور و سیدمظلومان و محرومان حضرت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و سایر همراهان ایشان را به پیشگاه امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، خدمتگزاران نظام اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده آن عزیزان سفر کرده، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شهادت در مسیر خدمت گواه روحیه مردمی آیت‌الله رئیسی است

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه در سانحه هوایی گفتند: رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت. در این حادثه‌ تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه