شالویی: همه اقشار جامعه مورد توجه شهید رئیسی بودند/او را باید پیش‌تر می‌شناختیم +فیلم

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی همه اقشار جامعه و مردم را بدون تبعیض و همه نقاط کشور را بدون تفاوت مورد توجه قرار می‌داد.

محمود شالویی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد اظهار داشت: آن‌چیزی که درباره شهید رئیسی بیش از هر چیزی بارز و مورد توجه است، این است که اخلاص، صداقت و خدمت خالصانه و فروتنانه‌ را برای اسلام، انقلاب، مردم و کشور بروز و ظهور داده بود و با عشق و علاقه و انگیزه برای خدمت به مردم بسیار سر از پا نمی‌شناخت.

وی ادامه داد: شهید رئیسی همه اقشار مردم را بدون تبعیض و همه نقاط کشور را بدون تفاوت مورد توجه قرار می‌داد، همین ویژگی موجب شد که مهر و محبت او به صورتی عمیق در دل آحاد مردم جای گیرد و از او یک شخصیت بسیار دوست داشتنی به یادگار گذاشت و باعث شد تا بیشتر از آن چه در گذشته می شناختند آیت‌الله رئیسی را بشناسند.

شالویی تصریح کرد: مردم در فراق شهید رئیسی، غمگین و ماتم‌زده شدند و او را بیشتر شناختند؛ کسی را که باید پیشتر از این می شناختند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان شهیدشان روز سه شنبه -اول خرداد- در تبریز و قم و روز چهارشنبه -دوم خرداد- در تهران برگزار شد و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر این شهیدان خدمت نماز خواندند؛ تشییع پیکر این شهدای والامقام در ادامه روز پنجشنبه -سوم خرداد- در بیرجند و مشهد برگزار شد؛ پیکر شهید رئیسی در حرم مقدس امام هشتم (ع) در مشهد مقدس و پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری به خاک سپرده شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه