نمازگزاران تهرانی جنایات صهیونیست‌ها را در رفح محکوم کردند

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به کشتار مردم بی دفاع رفح در نوار غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در این راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل در اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب برگزار شد، نمازگزاران شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین که در هشت ماه گذشته با مقاومت در برابر صهیونیست‌ها، چهره واقعی این رژیم کودک کش را برای جهانیان عیان کرده اند، بر پایان فوری جنگ و امدادرسانی به مردم تاکید کردند.

آنان ضمن اعلام حمایت و ابراز همدردی خود با فلسطینیان غیور، پایان فوری جنگ و آتش‌بسِ کامل و مجازات عاملان و بانیان اصلی این جنایت‌های آشکار را خواستار شده و مرگ آمریکا و اسرائیل را فریاد زدند.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، هر هفته راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار از جنایات صهیونیست‌ها در استان های مختلف برگزار می شود که این هفته نیز همزمان با تهران راهپیمایی های مشابهی در استان‌های آذربایجان‌ غربی، اردبیل، بوشهر و کرمانشاه برگزار شد.

مردم غزه طی حدود هشت ماه گذشته زیر سخت‌ترین بمباران و شکنجه‌های رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی در محاصره سخت و کامل نظامی قرار دارند.

نمازگزاران تهرانی جنایات صهیونیست‌ها را در رفح محکوم کردند


وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در جدیدترین آمار خود از شهادت ۳۶ هزار و ۱۷۱ شهروند فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) خبر داده است.

براساس اعلام این وزارتخانه با احتساب این آمار، شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۶ هزار ۱۷۱ نفر و تعداد مجروحان به ۸۱ هزار و ۴۲۰ نفر رسیده است.

این درحالی است که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و این رژیم باوجود موج اعتراض ها و محکومیت های جهانی و حکم دیوان بین المللی دادگستری، به حملات خود به شهر رفح در جنوب نوار غزه ادامه می دهد.

دیوان بین المللی دادگستری در حکم خود خواهان توقف جنگ علیه رفح و بازگشایی گذرگاههای نوار غزه برای رساندن کمک ها به مردم این منطقه شده است.

نمازگزاران تهرانی جنایات صهیونیست‌ها را در رفح محکوم کردند

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه