پویش مردمی «خستگی ناپذیران» آغاز به کار کرد

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- رییس فرهنگسرای رسانه از آغاز راه‌اندازی پویش مردمی «خستگی ناپذیران» خبر داد و گفت: در این پویش قصد داریم یاد و خاطره همه خادمان مردم ایران که جانشان را در راه خدمت به وطن از دست دادند گرامی بداریم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مهدی شکیبایی با اعلام این خبر اظهارداشت: پویش مردمی «خستگی‌ناپذیران» به همت فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران راه‌اندازی شده و تلاش دارد یاد و خاطره خادمان ملت ایران و مردان مجاهد و خستگی‌ناپذیرش را گرامی بدارد.

وی گفت: پس از شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و همراهانش که در حین خدمت به مردم بود و با لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب در اطلاق عنوان «خادم ملت» به ایشان توسط معظم له، به نظرمان رسید که می‌توان در قالب یک پویش مردمی یاد و خاطره همه خادمان مردم ایران که جانشان را در راه خدمت به وطن از دست دادند و به مقام شهادت نایل آمدند، گرامی داشت. این پویش به پاس قدردانی از همه کسانی است که برای پیشرفت ایران و قدرتمندتر شدن آن از جان عزیزشان گذشتند.

شکیبایی با اشاره به جزییات پویش «خستگی‌ناپذیران» افزود: شرکت‌کنندگان در این پویش باید عکسی از شهدای خدمت به ویژه آیت الله رییسی، سردار قاسم سلیمانی، امیر عبداللهیان، محمدعلی رجایی، محمدجواد باهنر، سیدمحمد بهشتی و امام خمینی (ره) را همراه با یک نوشته توصیفی کوتاه درباره این خادمان از زبان خودشان با هشتگ «خستگی ـ ‌ناپذیران» در فضای مجازی منتشر کنند. این پست‌های منتشر شده در شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و سپس با هماهنگی سازمان زیباسازی تهران، برترین نوشته‌ها در قالب بیلبوردهای تبلیغ شهری چاپ و نصب خواهد شد.

رییس فرهنگسرای رسانه ضمن معرفی مشارکت‌کنندگان در این پویش اظهارداشت: جمعی از نهادهای دولتی و غیردولتی به صورت داوطلبانه در برگزاری پویش «خستگی‌ناپذیران» مشارکت دارند که از آن جمله می‌توان به شهرداری منطقه ۳ تهران، مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۱۲، دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی(کمیته رسانه)، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق ملت فلسطین، سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، جمعیت دفاع از ملت فلسطین، اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری مجمع فعالان و سازمان‌های مردم نهاد حامی قدس شریف، سازمان بسیج رسانه و... اشاره کرد.

پویش مردمی «خستگی ناپذیران» آغاز به کار کرد

وی تاکید کرد: پویش «خستگی‌ناپذیران» همزمان با هفتمین روز پس از شهادت آیت الله رییسی کار خود را در فضای مجازی آغاز کرده است.

براساس این گزارش، در بخش مهمی از پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی آمده است: «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت. در این حادثه‌ تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد.»

بر همین اساس در خلاصه معرفی پویش پویش «خستگی‌ناپذیران» آمده است: «شما هم مردان خدمتگزار ایران عزیز را با هشتگ «خستگی_ناپذیران» در صفحات اجتماعی خود توصیف کنید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ماه- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه