شهید رئیسی در ارتباط با اقلیت‌های دینی پشتکار خاصی داشت+فیلم

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- خاخام اعظم جامعه یهودیان و رهبر دینی کلیمیان ایران گفت: شهید رئیسی پشتکار و همت خاصی در خصوص اقلیت‌های دینی و مذهبی و ارائه خدمات به آنها داشت.

خاخام یونس حمامی‌لاله‌زار در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد اظهار داشت: آیت‌الله شهید رئیسی همان طور که در دیگر امور مملکت پشتکار و همت خاصی داشت و هدفشان خدمتگزاری بود در ارتباط با اقلیت‌های رسمی شناخته شده و ادیان دیگر هم همین پشتکار را داشت.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی با تعیین معاونت خاص با عنوان معاونت ادیان (در امور ادیان) پیگیر بودند و از نمایندگی اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی می‌خواستند کارهایی که در ارتباط با دولت است سریعتر بتواند به اطلاع ایشان و به نتییه برسد؛ به خاطر این بود که ارتباط بهتری وجود داشت؛ چه از جنبه وزارت فرهنگ که از قبل هم بوده است و چه از طریق معاونت اقوام و ادیان کارها پیگیری شود.

وی همچنین گفت: افراد ویژگی‌های متفاوتی دارند اما آیت‌الله رئیسی واقعا مردم‌دار بود، با مردم بود تا هر جا ضعیف‌ترین اقشار را پیدا می‌کردند در کنار آنها باشند.

خاخام حمامی‌لاله زار افزود: شهید رئیسی همت و پشتکار بالایی در حل مسائل و مشکلات داشت و تاکید می‌کرد به دنبال راهکار و راه حل از داخل خود کشور بگردند و نه از طریق کشورهای خارجی و بیرونی و این بالاترین ویژگی‌های خاص او بود.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه