معاون وزیر فرهنگ: شهید رئیسی صبورانه به سخن مردم گوش می‌داد+فیلم

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهید رئیسی هر جا مورد خطاب قرار می‌گرفت می‌ایستاد، صبورانه و با روی گشاده و باز با مردم گفت‌وگو می‌کرد، این ظرفیت بالا و این پذیرا بودنِ دیگران، مهمترین ویژگی شخصیتی و رفتاری او بود.

یاسر احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد اظهار داشت: همیشه در گفت‌وگو با شهید رئیسی از این که در مقام رئیس جمهوری هستند، فارغ بود و بسیار صمیمی و راحت با مخاطب گفت‌وگو می‌کردند، با قشرهای مختلف جامعه

وی با ذکر خاطره‌ای از آیت‌الله شهید رئیسی گفت: در یکی از برنامه‌های کتاب سال در تالار وحدت، یک نفر از بین جمعیت بلند شد و درخواستی کرد. ایشان صبورانه گوش کرد و گفت «بعد از جلسه بیایید و گفت و گو کنیم». بعد از جلسه ایشان فراموش نکردند و به آن فرد گفتند «بیاید و بیش از ۱۵ دقیقه با هم گفت و گو کردند».

احمدوند افزود: با وجود این که حرف‌هایی آن فرد می‌زد خیلی واقعی و دقیق نبود اما آقای رئیسی با صبوری و تواضع گوش داد و پیگیر بود.

معاون وزیر فرهنگ: شهید رئیسی صبورانه به سخن مردم گوش می‌داد+فیلم
یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: آقای رئیسی چنین روحیه‌ای داشت، هر جا مورد خطاب قرار می‌گرفتند می‌ایستاد، صبر می‌کرد، با روی گشاده و باز گفت‌وگو می‌کرد.

وی تصریح کرد: این ظرفیت بالا و این پذیرا بودن دیگران مهمترین ویژگی شخصیتی و رفتاری ایشان بود.

معاون وزیر فرهنگ: شهید رئیسی صبورانه به سخن مردم گوش می‌داد+فیلم

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان شهیدشان روز سه شنبه -اول خرداد- در تبریز و قم و روز چهارشنبه -دوم خرداد- در تهران برگزار شد و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر این شهیدان خدمت نماز خواندند؛ تشییع پیکر این شهدای والامقام در ادامه روز پنجشنبه -سوم خرداد- در بیرجند و مشهد برگزار شد؛ پیکر شهید رئیسی در حرم مقدس امام هشتم (ع) در مشهد مقدس و پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری به خاک سپرده شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه