آخرین وضعیت آمادگی سامرا برای ایام اربعین/تصویر دیده نشده از شهید رئیسی در سامرا + فیلم

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- فرمانده قرارگاه اربعین سامرا و بلد با اشاره به نگاه ویژه شهید آیت‌الله رئیسی به حرم مقدس امامین عسکریین گفت: تلاش‌ها برای آماده سازی سامرا برای میزبانی از زائرین اربعین ۱۴۰۳ در حال انجام است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سردار حاج امین شریعتی درباره آخرین وضعیت آمادگی شهر سامرا برای ایام اربعین ۱۴۰۳، اظهار داشت: ما پس از اربعین سال ١۴٠٢ و چند هفته بعد از شهادت امام حسن عسکری(ع) کار تکمیل و توسعه سامرا برای اربعین سال ١۴٠٣ را آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت تنها وقفه کوتاهی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز داشتیم، افزود: از ١۵ اردیبهشت‌ماه امسال مجدد کار آغاز شد و در حال حاضر اقدامات جدی زیرساختی داشته‌ایم.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا و بلد ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات ما آسفالت پارکینگ بوده است که از ۴ هکتار به ٨ هکتار توسعه پیدا کرده است و روشنایی‌های محوطه را نیز که یکی از مشکلات این بخش بود به شکل قابل قبولی افزایش دادیم.

سردار شریعتی همچنین به نگاه ویژه شهید آیت‌الله رئیسی به حرم مقدس امامین عسکریین علیهماالسّلام اشاره کرد و گفت: ایشان در آخرین سفر خود به سامرا از بخش‌های در حال توسعه بازدید کردند که باعث دلگرمی ما شد.

آخرین وضعیت آمادگی سامراء برای ایام اربعین/تصویر دیده نشده از شهید رئیسی در سامراء + فیلم

وی همچنین از ساخت تعدادی سوله به عنوان اسکان موقت زائرین خبر داد و گفت: توسعه مخازن، افزایش انشعابات و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقداماتی بود که در جهت رفاه حال زائرین سامرا در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا و بلد خاطرنشان کرد: ما همه تلاش خود را می‌کنیم برای اینکه زائرین به بهترین شکل در ایام اربعین به زیارت بیت شریف امامین عسکریین مشرف شوند و امیدوارم که لیاقت خادمی این بیت و زائران آن را داشته باشیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه