سرلشکر سلامی: شهید امیرعبداللهیان شخصیت جذاب، معیار و الگو بود

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید امیرعبداللهیان یک شخصیت بسیار جذاب و معیار و الگو داشت که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت کسانی که می خواهند در آینده سکاندار سیاست خارجی باشند داشت.

به گزارش خبرنگار دفاعی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سرلشکر حسین سلامی روز شنبه در مراسم گرامیداشت وزیر امورخارجه شهید امیرعبداللهیان که در وزارت خارجه برگزار شد گفت: یک شهادت افتخار انگیز و بسیار تاثیرگذار که در آن شخصیت های بزرگ و کم نظیر تاریخ کشور ما به معراج رفتند . رییس محترم جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و وزیر محترم امورخارجه ایران شهید بزرگوار دکتر حسین امیرعبداللهیان و امام جمعه عزیز و مردمی و انقلابی تبریز و استاندار جوان آذربایجان شرقی و سردار عزیزمان سید مهدی موسوی و خلبانان جان برکف این حادثه بسیار غم انگیز اما با شکوه را به محضر همه کسانی که در این مجلس هستند تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: شخصیت امیرعبداللهیان یک شخصیت جامع الطراف و کامل بود. یک شخصیت بسیار جذاب و معیار و الگو که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت کسانی که می خواهند در آینده هدایتگر و سکاندار سیاست خارجی باشند داشت.

فرمانده کل سپاه با بیان این که بزرگی کشورها را با عظمت جغرافیایی توصیف می کنند گفت: حقیقت آن است که عظمت و بزرگی کشورها به عظمت شخصیت هایی است که در آن زندگی می کنند. به عظمت رویدادها و حوادث بزرگی است که در آن ساخته می شود.

سرلشکر سلامی گفت: حماسه ها و رخدادهای بزرگ به همراه شخصیت های بزرگ هویت و شاکله اصلی یک ملت را می سازند که کشورما سرشار از رویدادهای بزرگ و شخصیت های بزرگ تاثیرگذار است.

ادامه دارد

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه