چاپ کتاب یک استاد دانشگاه تربیت مدرس توسط انتشارات اسپرینگر

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- کتاب «کرم‌های خاکی و فرآیندهای اکولوژیکی Earthworms and Ecological Processes گردآورده یک عضو هیات‌علمی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس توسط انتشارات بین‌المللی اسپرینگر چاپ شد.

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، کتاب کرم‌های خاکی و فرآیندهای اکولوژیکی که از سوی یحیی کوچ عضو هیأت علمی گروه مرتعداری پردیس نور دانشگاه گردآوری و ویرایش شده توسط انتشارات بین‌المللی اسپرینگر چاپ شد. اسپرینگر یک شرکت انتشارات آمریکایی در زمینه چاپ مجلات و کتب علمی است.

این کتاب دارای ۲۱ فصل و ۴۳۵ صفحه است که ۳۷ محقق برجسته از ۱۷ کشور دنیا (ایران، آمریکا، کانادا، اوکراین، هلند، ایرلند، چین، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، مراکش، اسپانیا، کلمبیا، جمهوری چک، سوئد، آلمان و استرالیا) در نگارش آن مشارکت داشتند.


کوچ که ویراستار اصلی و گردآورنده همچنین مسئول مکاتبه این کتاب است، با زمینه تخصصی اکولوژی خاک، چاپ بیش از ۲۵۰ مقاله در مجلات آیاسآی و علمی- پژوهشی، چاپ مقاله در مجله ساینس/ داانش و داوری مقالات بیش از ۶۰ مجله آی‌اس‌آی را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

کوچ به عنوان عضو هیأت تحریریه مجلات بین المللی کاتنا/ Catena هلند (یکی از معتبرترین مجلات در زمینه تخصصی خاکشناسی)، همکاری دارد. او عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است و طی سال های ۹۹ تا ۱۴۰۲ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و امسال هم به عنوان استاد نمونه دانشگاه انتخاب شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه