صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

تهران -آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- بسته اخبار اجتماعی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در بیست وششم خرداد به شرایط بحرانی یوزپلنگ آسیایی ، راه‌اندازی سامانه ثبت فرآورده‌های خوراکی،آزادی ۴صیاد ایرانی،پیگیری خشک شدن درختان چیتگر، گسترش تب دنگی،صدای پای تغییرات اقلیمی،نکات کلیدی طب ایرانی برای سلامت مردان،بازگشت دانش‌آموزان به تحصیل،وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن،مجوز ورود کودکان به خانواده میزبان و آزادی حمید نوری پرداخته است.

در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

شرایط بحرانی یوزپلنگ آسیایی/ مشکل ناامنی زیستگاه و تعارض دام است 

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اهمیت امنیت در زیستگاه یوز گفت: شرایط گونه یوز در کشور بحرانی است و مشکل اصلی بر سر راه نجات این گونه از انقراض، ناامنی زیستگاه است که دلایل عمده ای مانند دام، شتر، انسان و جاده دارد.  

حسن اکبری در نشست «بررسی مشکلات ناشی از حضور مستمر دام در منطقه توران» عنوان داشت: این سازمان طی سال های گذشته با کمک دستگاه های متولی توانسته حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مجموعه حفاظتی توران را از حیث وجود دام خالی کند اما همچنان شتر در منطقه امن و سگ‌های گله در مجموعه حفاظتی توران حضور دارند.

وی گفت: در کنار حضور دام ما سگ های گله را داریم و اگر مشکل دام را نتوانیم حل کنیم، نمی توانیم یوز را نجات دهیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

هلاکت ۲ تروریست و دستگیری یک نفر در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی و هلاکت ۲ نفر و دستگیری یک نفر از اعضای این گروهک در مرزهای شهرستان سراوان خبر داد.

سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان مستقر در نوار صفر مرزی، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند اپتیکی؛ متوجه تحرک گروهک تروریستی در نقطه صفر مرزی برای اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حمید نوری آزاد شد

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر از آزادی حمید نوری شهروند ایرانی که در سوئد به طور غیرقانونی بازداشت و محاکمه شده بود، خبر داد.

 کاظم غریب‌آبادی در پیامی که در فضای مجازی منتشر شد، از آزادی حمید نوری، شهروند ایرانی که در سوئد به‌طور غیرقانونی بازداشت شده بود، خبر داد.

وی در این پیام نوشت: خرسندم به اطلاع ملت عزیز ایران برسانم که آقای حمید نوری که از سال ۹۸ در سوئد در بازداشت غیر قانونی به سر می‌برد، آزاد و تا ساعاتی دیگر به کشور بازخواهد گشت. این موفقیت مرهون تلاش همکارانم در قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه، به‌ویژه برادرم، شهید امیرعبداللهیان، است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

از ساماندهی ۳۰ هزار پایگاه اوقات فراغت تا مشارکت ۸ میلیون دانش‌آموز در طرح پاک

 اجلاس سالیانه روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در حالی در اصفهان برگزار شد که در این اجلاس اخبار مهمی از ساماندهی ۳۰ هزار پایگاه اوقات فراغت، مشارکت هشت میلیون دانش آموز در طرح پاک و بازنگری در آیین نامه رشد معلمی مطرح شد.

 رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل و معاونان آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در اصفهان با بیان اینکه تابستان به معنای تعطیلی علم دانش و مهارت نیست گفت: برای توانمند سازی معلمان و مهارت آموزی دانش آموزان در تابستان سال جاری بیش از ۳۰ هزار پایگاه در سراسر کشور برای مهارت در زمینه‌های پرورشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ساماندهی شده است.

صحرایی با اشاره به تصویب آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت آموزی در هیات وزیران افزود: ایجاد هنرستان‌های همجوار و مراکز فنی و حرفه‌ای در شهرک‌های بزرگ صنعتی از مهمترین محورهای این آئین نامه است که دستگاه‌ها و صنایع مربوطه برای تحقق این مهم و افزایش مهارت آموزی دانش آموزان باید پای کار بیایند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

زیست بوم پشه آئدس در کشور از مالاریا بیشتر است

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت با اعلام این‌که زیست بوم پشه آئدس در کشور از مالاریا بیشتر است، از آمادگی بیمارستان‌های کشور برای مقابله با تب دنگی خبر داد.

دکتر حسن واعظی در اجلاس معاونان درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در تالار شهید سلیمانی وزارت بهداشت، گفت: استان‌های فارس، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان و گلستان مناطق پرخطر از نظر وجود این بیماری بوده و موارد وارداتی ابتلای بیمار در این مناطق فراوان است.

وی با اشاره به گسترش تب دنگی در برخی مناطق و کشورهای جهان، افزود: آماده سازی کادر درمان سرپایی و بستری برای تشخیص و درمان به هنگام بیماری های منتقله از پشه آئدس در صورت مواجهه با بیماری تب دنگی در حال انجام است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

نکات کلیدی طب ایرانی برای سلامت مردان

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: مردان نسبت به زنان در سبک زندگی خود روش‌های نادرست‌تری دارند از این رو رعایت اصول شش‌گانه سبک زندگی بر اساس آموزه‌های طب ایرانی به آنها پیشنهاد می‌شود.

نفیسه یکتا در گفت وگو با آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت مردان و نام گذاری سومین روز این هفته با نام «روز طب ایرانی و سلامت مردان» اظهارداشت: تامین سلامت جسمی و روحی همه اقشار جامعه دارای اهمیت است اما مردان به دلیل گذراندن اغلب اوقات در خارج از منزل با استرس‌های گوناگون و در بسیاری اوقات تغذیه ناسالم و سبک نادرست زندگی روبرو هستند و لازم است برنامه‌ریزی دقیق برای اصلاح سبک زندگی داشته باشند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

هفته ملی سلامت مردان ایرانی؛ بهانه‌ای برای توجه بیشتر به بهداشت جسم و روان

مردان به علت خصوصیات جنسیتی، رفتاری و شغلی بیش از زنان در معرض انواع بیماری‌های واگیر و غیرواگیر هستند و غفلت از این موضوع درد و رنج قابل توجه و هزینه‌های گزاف و غیرقابل اجتنابی را بوجود می‌آورد و از سوی دیگر این مفهوم علاوه بر اثرگذاری بر کیفیت زندگی مردان، تاثیر شگرفی بر اطرافیان آنها نیز خواهد گذاشت.

به اعتقاد کارشناسان حفظ سلامتی مردان به عنوان نیمی از جمعیت کشور موجب استحکام و ارتقای سلامت نیروی مهم مولد جامعه می‌شود و بر کیفیت زندگی خانواده‌ها تأثیرگذار است، این قشر به عنوان محور اقتصاد خانواده و نیروی کار در جامعه به شمار می‌روند و تلاش برای تامین سلامت جسمی، روحی و روانی آنان تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی دارد.

ایران یکی از کشورهایی است که بیش از یک دهه برنامه سلامت مردان را دنبال کرده است و در این میان مردان، مرگ و میر بالاتر و طول عمر کوتاهتری نسبت به زنان دارند که مشکلات، مواجهات و عوامل خطر اختصاصی متعددی سلامت آنان را تهدید می کند و هفته سلامت مردان، فرصتی برای مرور، باز تعریف اهداف و برنامه‌های سلامت‌محور ‌به عنوان یک بستر مهم برای ارتقای آگاهی عمومی در خصوص این موضوع است.ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

اما و اگرهای بازگشت دانش‌آموزان به تحصیل؛ قانون چه می‌گوید؟

تحصیل کودکان در زمان و سن مناسب با توجه به رشد فیزیکی و ذهنی آنها اهمیت بسیاری دارد، موضوعی که در قانون مورد تاکید قرار گرفته و وزارت آموزش و پرورش نیز عزم خود را برای شناسایی و بازگرداندن افراد به مدرسه جزم کرده است.

آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، جمهوری اسلامی ایران هم در راستای ضرورت تحصیل دانش‌آموزان و تاثیر آن در توسعه جامعه و با توجه به آموزه‌های اسلامی در حوزه عدالت در علم‌آموزی، امکانات و تجهیزات مختلف را برای آموزش رایگان فرزندان فراهم کرده و این موضوع در پرتو اصل ۳۰ قانون اساسی به صورت یک تکلیف برای دولت درآمده است.

اصل سی‌ام قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صراحت اعلام کرده که «دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سرحد خود کفایی کشور به صورت رایگان گسترش دهد.»ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

صدای پای تغییرات اقلیمی و پاسخ‌های ویرانگر طبیعت

صدای پای تغییرات اقلیمی و دخالت‌های انسان حسابی بلند شده است اما در این میان، طبیعت نیز به دست‌درازی انسان بی‌توجهی نمی‌کند و گاه پاسخ می‌دهد؛ پاسخی که گاهی ویرانگر و خانمان برانداز است.

این روزها هشدارهای زرد، نارنجی و قرمز از سوی سازمان هواشناسی، مدیریت بحران و هلال احمر اعلام می‌شود که خبر از وقوع تغییرات آب و هوایی ناگهانی دارد. این رنگ‌ها هر یک میزان و شدت بارندگی و تغییرات جوی را نشان می‌دهد و همه این موارد در نتیجه تغییرات اقلیمی رخ می‌دهد؛ تغییراتی که در نتیجه دخالت‌های نادرست انسان در طبیعت پیش آمده است.

واژه تغییر اقلیم تا پیش از دهه ۱۹۸۰ تا حدودی توسط دانشمندان به کار برده می شد اما بعد از آن این اصطلاح رایج تر شد و به مرور که تاثیر سوء عملکرد انسان بر طبیعت بیشتر و بیشتر شد، استفاده از واژه تغییر اقلیم هم گسترش یافت؛ به طوری که امروزه تقریبا هر روز این واژه به گوش می رسد. در واقع انسان با زیاده خواهی خود محیط زیست را تخریب کرده و تمام مولفه های زیستی را به حد آستانه ها رسانده است. انتشار بیش از حد گازهای گلخانه ای موجب شده که زمین از حد معمول گرمتر شود و این روند گرمایش، تغییر فصل ها، بروز خشکسالی ها و وقوع سیلاب ها را به همراه داشته است.ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

کلاهبرداری با ترفند بسته اینترنت هدیه ۲۰ گیگابایتی ریاست جمهوری

کارشناس پلیس فتا فراجا به شهروندان توصیه کرد: مراقب کلاهبرداری مجرمان سایبری با ترفند دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری باشید.

سرگرد جواد مختار رضایی اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی از تبلیغات ریاست جمهوری؛ برای هر کاربر ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای دریافت این هدیه با شماره گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* و ایرانسل #۱*۵* هر اپراتور؛ اینترنت رایگان را دریافت کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

۱۳۰ مدرسه باید در منطقه ۲۲ شهر تهران ساخته شود

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: حداقل ۱۳۰ مدرسه ۱۵ کلاسه باید برای حل مشکل کمبود مدرسه در منطقه ۲۲ شهر تهران ساخته شود.

اکنون منطقه ۲۲ شهر تهران به دلیل انبوه سازی و ساخت شهرک‌های جدید بیشترین کمبود مدرسه در شهر تهران را دارد و این درحالی است که قانون در ماده ۱۸ شوراها تاکید کرده، دستگاه‌ها و سازندگان (انبوه‌سازان) باید مدرسه‌سازی را به سرانجام برسانند. آنچه که بر اساس پیش‌بینی و قانون ساخت و ساز وجود دارد، سازندگان برای هر ۲۰۰ واحد مسکونی باید مدرسه را تامین کنند.

موضوع کمبود مدرسه در این منطقه در چند سال گذشته خبرساز شده و حتی خیرین هم پای کارآمده‌اند و آورده اولیه برای ساخت چند مدرسه را تامین کرده‌اند اما همچنان این کسری مدرسه جبران نشده و باید تدابیر مناسب برای این مشکل اندیشیده شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

دادستان تهران: ظرف یک هفته طرح کاداستر در بوستان چیتگر اجرا شود

دادستان عمومی و انقلاب تهران در جلسه بررسی علت خشک شدن درختان منطقه چیتگر دستور داد ظرف یک هفته، نسبت به صدور سند کاداستر این منطقه اقدام شود.

علی صالحی در جلسه بررسی علت خشک شدن درختان منطقه چیتگر، بر حساسیت دادستانی تهران نسبت به صیانت از انفال و ثروت‌های طبیعی تأکید کرد و افزود: در این جلسه ضمن بررسی عوامل خشک شدن درختان بوستان‌های جنگلی به‌ویژه بوستان چیتگر، تصمیمات مهمی در زمینه صیانت از آن اتخاذ و تکالیف و مسئولیت‌های دستگاه‌های متولی در قالب مصوبات جلسه تنظیم و به مراجع ذیربط ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت درختان چیتگر، مقرر شد ظرف ۷۲ ساعت کارگروهی با محوریت اداره کل منابع طبیعی و با حضور کارشناسان دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری منطقه ۲۲، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، اداره محیط زیست و ... تشکیل شود تا ضمن بازدید هفتگی از بوستان‌های تحت مالکیت منابع طبیعی، راهکارهای مؤثر جهت حفظ، احیا و تقویت درختان را بررسی کرده و تدابیر متخذه و گزارش اقدامات انجام شده را به دادستانی تهران گزارش کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور وجود دارد

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سالانه ۴۰۰ هزار نفر در کشور از بافت‌ها استفاده می‌کنند که برخی محدودیت‌ها در حوزه ابنیه و آزمایشگاهی برای تامین این میزان تقاضا وجود دارد و امیدواریم طی مدت کوتاه و چند ماه آینده برطرف شود.

عباس مسجدی اظهار داشت: سازمان پزشکی قانونی در سال پیش رو به طور حتم پیشرفت و توسعه در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی را خواهد داشت و تحقق سند تحول قضایی در اولویت سازمان پزشکی قانونی قرار دارد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: طی یکسال گذشته بحران‌های مختلفی را داشتیم. اولین بحران ما در سال جدید، شهادت رئیس جمهور و همکارانشان بود که مورد آزمایش قرار گرفتند و نظرات خود را به دستگاه قضایی اعلام کردیم همچنین واژگونی قطار در مسیر قم و کاشان را داشتیم که هفت جسد زغالی داشت و شناسایی آن از طریق DNA انجام شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

تبلیغ عمل لیزیک در «سایت دیوار» بازی با سلامت مردم است

رئیس مرکز تحقیقات اپتیک و لنز ایران با انتقاد شدید از تبلیغ سودجویانه و عوامفریبانه عمل لیزیک چشم در بخش زیبایی و آرایشی سایت دیوار، گفت: برخی از مراکز تخصصی چشم پزشکی به جای ارائه خدمات درمانی به ارائه خدمات زیبایی روی آورده اند در حالی که تبلیغ عمل لیزیک در «سایت دیوار»، بازی با سلامت مردم است و این امر سلامت جامعه را به شدت تهدید می‌کند.

پرویز زرین بخش، جراح و متخصص بیماری‌های چشم ادامه داد: با اینکه چندی پیش معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از ساماندهی تبلیغات خدمات پزشکی در کشور خبر داده بود، ولی همچنان این تبلیغات در فضای مجازی به خصوص در سایت های پرمراجعه ای مانند سایت دیوار و بدتر از آن در بخش آرایشگری و زیبایی در حال انتشار هستند که ادامه این روند سلامت جامعه را به شدت تهدید می کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

آزادی و انتقال ۴ صیاد ایرانی محبوس در زندان‌های قطر به کشور

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان گفت: چهار صیاد ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد و به کشور منتقل شدند.

عسکر جلالیان افزود: با همکاری مستمر وزارتخانه‌های دادگستری و امورخارجه و پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه، چهار نفر از هموطنان ضمن برخورداری از عفو از زندان آزاد و از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور منتقل شدند.

وی ادامه داد: این افراد به علت ورود غیرمجاز به آب‌های سرزمینی قطر توسط گارد ساحلی آن کشور دستگیر و در زندان بسر می‌بردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

کودک ۱۵ تا ۱۸ سال هم می‌تواند وارد خانواده میزبان شود؟

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای طرح خانواده میزبان برای نگهداری موقت از کودکان و نوجوانان مراکز نگهداری تحت پوشش این سازمان گفت: این مجوز برای ورود کودکان تا ۱۸ سالگی به خانواده میزبان وجود دارد.

سعید بابایی در گفت و گو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد افزود: کودکان سن بالا هم داشتیم که وارد خانواده میزبان شده‌اند. اما به طورمثال اگر ما بخواهیم دختر ۱۵ یا ۱۶ ساله‌ای به خانواده میزبان بدهیم، به طور قطع به زوج ۳۰ تا ۳۵ سال نمی‌دهیم بلکه مثلا دختر ۱۵ یا ۱۶ ساله‌ را به یک بانوی فرهنگیِ بازنشسته، می‌دهیم تا از منظر فرهنگی و فاصله عاطفی بتواند ارتباط مناسبی با او برقرار کند. این امر برای فرزندخواندگی هم صدق می‌کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

راه‌اندازی سامانه ثبت فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی در سال جاری

سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: سامانه ثبت فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی در دست بررسی است که پس از تحویل و انجام پایلوت و رفع نواقص و ایرادات، طی سال جاری راه ‌اندازی خواهد شد.

دکتر عبدالعظیم بهفر، با بیان این مطلب، اظهار کرد: باتوجه ‌به قانون احکام دائمی کشور و تکالیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امور اجرایی اداره کل امور فرآورده ‌های غذایی و آشامیدنی به ‌صورت سامانه ‌ای و الکترونیک راه‌ اندازی شده و در حال انجام است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

افزایش ١۵٠٠ نفری شرکت‌کنندگان شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش متقاضیان در آزمون شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: در المپیاد امسال افزایش ۱۵۰۰ نفری داشتیم که در مجموع حدود چهار هزار نفر در این آزمون اولیه شرکت کرده‌اند.

شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه‌های همگرایی در علوم پایه، استدلال بالینی، آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی و حیطه هنر و سلامت که امسال به المپیاد اضافه شده برگزار شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

پیگیری سوءقصد به جان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه

وزیر دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را مامور کرد تا سوءقصد به جان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه را پیگیری کند.

به گزارش وزارت دادگستری، صبح امروز ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، حامد ترکاشوند رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه، مورد سوءقصد گرفت و جان خود را از دست داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدای پای تغییرات اقلیمی/وجود سالانه ۴۰۰ هزار متقاضی استفاده از بافت بدن در کشور

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه