ابوعبیده: عملیات در رفح تاکیدی دوباره بر شکست دشمن در برابر مقاومت بود

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد-ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به علت کشته شدن هشت صهیونیست در نوار غزه تاکید کرد: عملیات ترکیبی و بی‌نظیر روز شنبه در رفح تاکیدی مجدد بر شکست دشمن در برابر مقاومت فلسطین و ضربات دردناک به ارتش آن بود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، ابوعبیده در پیامی تلگرامی در صفحه خود در این پیام رسان به دشمن صهیونیستی وعده داد که این گونه عملیات ها بیش از این نیز در انتظار دشمن خواهد بود.

وی افزود: ضربات دردناک ما به نیروهای دشمن در هر مکانی که باشند، ادامه خواهد داشت و به یاری خداوند ارتش رژیم اشغالگر در هر نقطه‌ای از سرزمین ما، چیزی جز کمین مرگ نخواهد یافت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت چندین نظامی این رژیم از جمله فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ در عملیات صبح امروز (شنبه) مقاومت در رفح اذعان کرد.

این رسانه صهیونیستی امروز شنبه اعلام کرد که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان درگیری ها در رفح هشت نظامی صهیونیست کشته شدند.

براساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، جانشین یک فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ این رژیم نیز در میان کشته ها است.

در همین راستا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد این نفربر زرهی در حال حرکت هدف قرار گرفته و منفجر شده است و نیروهای ارتش دو ساعت بعد توانستند به آن برسند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد ارتش این رژیم همچنان در محل هدف قرار گرفتن این نفربر حضور دارد.

این شبکه افزود: نفربر «ببر» که در رفح هدف قرار گرفته، بسیار پیشرفته بوده و توسط سیستم‌های پیشرفته محافظت می‌شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ببر» در جنوب نوار غزه اصابت و باعث انفجار آن شد.

بنابر اعلام این رسانه ها، در این عملیات مقاومت فلسطین، هشت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل این خودرو کشته شدند و در آتش سوختند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه