برگزاری کنسرت موسیقی بوشهری در پایتخت

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- کنسرت بندری و خیام‌خوانی گروه «هیرون» به سرپرستی نوذر سعادت‌پور در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، گروه «هیرون» به سرپرستی نوذر سعادت‌پور با اجرای قطعات موسیقی بوشهری و بندری و خیام‌خوانی، روز شنبه- ۲۶ خردادماه- ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت قطعاتی مانند تل عاشقون، خروس خون، خرونگ، خیام، حنابندان، بزمی و عروسی بوشهری، کعله مرکب خوانی، لری، رئیسعلی و چند قطعه بی‌کلام اجرا خواهد شد.

برگزاری کنسرت موسیقی بوشهری در پایتخت

نوذر سعادت‌پور (سرپرست گروه، خواننده، نوازنده نی‌انبان و فلوت)،محمد فرامرزی اُکولو و حسین سهرابی (خواننده)، نیما تنگسیری (ضرب و تمپو)، فرشید چهره‌آزاد (درامز محلی)، مهدی احمدی (کونگا)، فرزاد مستوفی (گیتار باس) و سعید پیراسته نوازنده سازهای افکتی، اعضای گروه «هیرون» هستند.

گروه موسیقی «هیرون» فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ به سرپرستی نوذر سعادت‌پور آغاز کرده و در این سال‌ها به صورت حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه داده و توانسته در جشنواره‌های مختلف و مهمی در سراسر دنیا و جشنواره‌های مهم کشوری شرکت و عناوین مختلف و مهمی را کسب کند.

گروه «هیرون» علاوه بر اجرا و معرفی فرهنگ و آداب مردم جنوب به نوآوری بر پایه سنت و نگارش مقالات تحلیلی در حوزه موسیقی به ویژه موسیقی فولکلور پرداخته است.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه