گردان‌های القسام: آزادی قدس نزدیک است + ویدئو

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی ویدئویی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان تاکید کرد که آزادی قدس نزدیک است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از مرکز رسانه‌ای فلسطین، گردان القسام در پیام ویدئویی خود با به تصویر کشیدن صحنه هایی از نبرد رزمندگان مقاومت با اشغالگران در نوار غزه اعلام کرد:  به تمام کسانی که فداکاری و صبر کردند، کسانی که یاری رساندند، تمام کسانی که حمایت و پشتیبانی کردند و به غزه مقاوم ، ملت سربلند فلسطین و مقاومت شجاع در تمام جبهه‌های امت بزرگ عربی و اسلامی عید قربان را تبریک می گوییم، آزادی قدس نزدیک است.

امروز نماز عید سعید قربان با حضور 40 هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی در شهر اشغالی قدس و سایر سرزمین فلسطین از جمله نوار غزه که زیر حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد، اقامه شد.

روز گذشته نیز «ابوعبیده» سخنگوی گردان های القسام در پیامی به حجاج خانه خدا، گفت: از حجاج بیت‌الله الحرام می‌خواهیم که برای برادرانشان در غزه و فلسطین دعای ویژه‌ بکنند و در حین انجام مناسک حج، غزه و مردم صبور و مجاهدان آن را در این لحظات عظیم و پر خیر و برکت به یاد بیاورند.

وی تاکید کرد: در حالی که میهمانان خدا مشغول انجام فریضه حج هستند، ما به نیابت از امت بزرگ اسلام مشغول انجام فریضه جهاد علیه دشمنان خدا هستیم.

ابوعبیده اضافه کرد: طوفان الاقصی در راستای دفاع از سومین مکان مقدس مسلمانان به راه افتاد و مناسک حج فرصت مناسبی است تا به دو میلیارد مسلمان یاد آوری کنیم که واقعیت جنگ ما با دشمن چیست؛ دشمنی که به معراج‌گاه پیامبر هتک حرمت می‌کند و هر روز در حال گسترش فساد و یهودی سازی آن است.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه