مدیران و مسئولان دانشگاه‌ها حق ورود به انتخابات را ندارند

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- وزیر علوم تحقیقات و فناوری  گفت: دانشگاه‌ها شرایط را برای مناظرات و مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کرده است اما مدیران و مسئولان دانشگاه‌ها حق ورود به انتخابات را ندارند

به گزارش خبرنگار علم و آموزش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، محمدعلی زلفی گل در حاشیه آیین رونمایی از سامانه جریان اقتصادی نوین (جان) درباره برگزاری نشست‌های و مناظره‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها گفت: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دستورات لازم را در این زمینه به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده است.


وی تاکید کرد: مسئولان دانشگاه‌ها و مدیران حق ورود به انتخابات را ندارند؛ زیرا باید عدالت انتخاباتی برقرار شود. اما دانشگاه‌ها شرایط را برای مناظره و مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کرده اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان است.

وزیر علوم افزود: سامانه جان برای ثبت محصولات شرکت‌های دانش بنیان و افزایش رویا پذیری این محصولات و معرفی به وزارت صنعت برای جلوگیری از واردات محصولاتی که تولید می‌شود. برای ثبت در این سامانه مجوز پارک‌های علم و فناوری دادیم و براساس دسترسی دادیم و تا کنون ۴۶ پارک علم و فناوری وارد سامانه جان شدند و بیش از هفت هزار محصول دانش بنیان در این سامانه ثبت و معرفی شده اند.


زلفی گل گفت: در گام نخست محصولات شرکت‌های دانش بنیانی که در پارک‌های علم و فناوری مستقر هستند که فی می‌شوند مرحله بعد سایر شرکت‌های دانش بنیان محصولات خود را وارد می‌کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه