محمودی: ۳۴۴ صندوق اخذ رای در خارج از کشور داریم

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- رئیس ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: از ۱۳۸ نمایندگی ایران که در خارج از کشور فعال هستند نامه‌هایی را برای ارسال اقلام لازم دریافت کردیم که پس از هماهنگی دوستان ما با وزارت کشور تعرفه‌های لازم را برای بیش از ۳۴۴ صندوق اخد رای ارسال کردیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، علیرضا محمودی رئیس ستاد انتخابات خارج از کشور وزارت خارجه صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهارداشت: ما در وزارت امور خارجه برای برگزاری انتخابات در سال آینده در حال برنامه ریزی و آمادگی بودیم و با حادث شدن آن واقعه تلخ برای شهدای خدمت، برنامه‌ها تغییر کرد و ما با نمایندگی‌های خارج از کشور تماس گرفتیم و از آنها برآورد اولیه برای برگزاری ‌انتخابات را درخواست کردیم.

وی گفت: از ۱۳۸ نمایندگی ایران که در خارج از کشور فعال هستند نامه‌هایی را برای ارسال اقلام لازم دریافت کردیم که پس از هماهنگی دوستان ما با وزارت کشور تعرفه‌های لازم را برای بیش از ۳۴۴ صندوق اخد رای ارسال کردیم.

محمودی افزود: در هفته جاری تمام اقلام و تجهیزات به دست نمایندگی های ایران خواهد رسید. در تماس با آنها اطمینان لازم از برگزاری انتخاباتی خوب را داریم.

مدیرکل کنسولی وزارت خارجه تصریح کرد: همکاران من از دفتر حفاظت منافع در واشنگتن و دفتر نمایندگی ایران در نیویورک اطلاع دادند که هماهنگی لازم برای صندوق سیار در حوزه آمریکا را انجام دادند. در حوزه کشورهای همسایه هم پیگیری‌های لازم‌ انجام شده و باتوجه به حضور ایرانیان در کشورهای مختلف منطقه در عراق ۲۶ صندوق اخد رای داریم و تلاش می‌کنیم صندوق های سیار را هم در آن کشور داشته باشیم.

ادامه دارد ...

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه