وزارت ورزش: مجمع خیرین ازدواج، متولی برگزاری نشست بلاگرها بود

نشست با بلاگرهای جوان صرفا به علت فقدان مکان مناسب برای برگزاری جلسات مجمع ملی خیرین ازدواج در سالن جلسات ساختمان شماره دو وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و این مجمع از سال ها قبل جلساتشان را در سالن های این وزارتخانه برگزار می کردند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پی حواشی به وجود آمده جلسه روز گذشته مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از بلاگرهای جوان، بیانیه ای صادر کرد. 
در متن این بیانیه آمده است: «در پی حواشی به وجود آمده جلسه دیروز مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از بلاگرهای جوان، به اطلاع عموم می رساند، مجمع ملی خیرین ازدواج برای تبلیغ و ترویج ازدواج آسان جوانان و همچنین تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند، با بسیاری از اقشار و گروه ها ارتباط برقرار کرده است. این مجمع همچنین در تدارک جشن بزرگی برای ازدواج صدها زوج جوان در پایان سال جاری است که برای تبلیغات این امر نشستی با بلاگرهای جوان جهت هماهنگی این موضوع و ترویج امر ازدواج در فضای مجازی برگزار کرده است.
این نشست صرفا به علت فقدان مکان مناسبی برای برگزاری جلسات مجمع ملی خیرین ازدواج در سالن جلسات ساختمان شماره دو وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و این مجمع از سال ها قبل جلساتشان را در سالن های این وزارتخانه برگزار می کردند.

لازم به ذکر است؛ یامین پور معاون امور جوانان در این نشست حضور نداشته و اخبار منتشر شده در این خصوص کذب است.»

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه