ادای احترام اجلاس سازمان جهانی گردشگری به شهدای خدمت

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- اعضای شرکت کننده و شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد، با ابراز تاسف از فقدان شهید آیت الله رئیسی، یک دقیقه سکوت کردند.

به گزارش گروه سیاست خارجی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در اجلاس ۱۲۱ شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد UN Tourism که امروز در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد، دبیرکل سازمان‌ در آغاز اجلاس با یادآوری حادثه تاسف بار فقدان رییس جمهور شهید رییسی، از اعضا خواست با رعایت یک دقیقه سکوت، به شهدای خدمت ادای احترام کرد.

در ادامه این برنامه، کلیپی از سخنان رئیس جمهور شهید در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران پخش شد که مورد توجه اعضا قرار گرفت.

یادآوری می‌نماید در جلسه کمیته تخصصی اجلاس شورای اجرایی، دبیرخانه سازمان گزارشی از سفر دبیرکل به تهران ارائه و از پیشرفت‌های صنعت گردشگری در ایران تقدیر کرد.

یکصد و بیست و یکمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد قرار است از روز گذشته در بارسلون اسپانیا آغاز به کار کرد.

انتظار می رود این نشست میزبان هیئت های بیش از ۳۰ کشور باشد.

شورای اجرایی هیئت مدیره گردشگری سازمان ملل متحد است که مسئول اطمینان از انجام کار سازمان و پایبندی به بودجه است. حداقل دو بار در سال تشکیل می شود و از اعضایی تشکیل می شود که توسط مجمع عمومی به نسبت یک نفر به ازای هر پنج عضو اصلی انتخاب می شوند.

عربستان سعودی رئیس کنونی شورا با جمهوری دموکراتیک کنگو و جامائیکا به عنوان معاون اول و معاون دوم است.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه