اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین برگزار می‌شود

دبیر اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین اهداف برگزاری این گردهمایی را تشریح کرد.

حجت الاسلام مسلم منفرد، دبیر اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد درباره از برگزاری اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین اظهارداشت: بررسی راهبردهای کاهش اسقاط و قتل غیر قانونی جنین و  بررسی چگونگی جبهه سازی و گفتمان سازی در زمینه حمایت از جان جنین دو محور اصلی محتوایی این گردهمایی است.

وی مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی را تبیین کرد و گفت: برخی از مهمترین اهداف ما در برگزاری این گردهمایی شامل هم افزایی و تعامل هدفمند عناصر و مجموعه‌های فعال در زمینه حمایت از جان جنین،   هدایت عناصر و مجموعه‌ها برای حضور فعالانه، تشکیلاتی و شبکه ساز در زمینه حمایت از جان جنین است.

دبیر اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین ادامه داد: تحرک بخشی و امیدآفرینی به مجموعه های مردمی در زمینه حمایت از جان جنین،  طراحی ساز و کارهای به میدان آوردن نخبگان و عموم مردم در زمینه حمایت از جان جنین،  توانمندسازی عناصر و مجموعه ها در فرهنگ سازی جهت حمایت از جان جنین از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است.

حجت الاسلام مسلم منفرد ادامه داد: روزآمدسازی دانشی و شناختی عناصر و مجموعه‌ها در زمینه حمایت از جان جنین،   هماهنگ و همسو کردن عناصر و مجموعه ها با اهداف و برنامه های جبهه حمایت از جان جنین و  گفتمان سازی حمایت از جان جنین از طریق انعکاس رسانه ای گردهمایی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.
 
مسئول کارگروه های تخصصی مجمع ملی فعالان جمیعت ادامه داد:  این گردهمایی به همت مجمع ملی فعالان جمعیت و به مدت دو روز در تاریخ  30 دی ماه و 1 بهمن ماه 1400 و در شهر مقدس قم برگزار می شود.

حجت الاسلام منفرد گفت: فعالان و مجموعه های حامی حیات جنین می توانند تا 20 دی ماه، جهت سنجش امکان پذیرش در گردهمایی از طریق لینک zaya.io/janinconf اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه